ابراهیم حاتمی‌کیا:

جایزه‌ام را از «حاج قاسم سلیمانی» گرفتم/ من فیلمساز نظام هستم و از گذشته‌ پشیمان نیستم

کارگردان فیلم به وقت شام با بیان اینکه من جایزه‌ام را از «حاج قاسم سلیمانی» گرفتم، گفت: من فیلمساز نظام هستم و از گذشته‌ام پشیمان نیستم و از سپاه بخاطر اینکه من را رشد داده‌ تشکر می‌کنم. فیلم من درباره مدافعان حرم است.
کد خبر: ۲۷۸۵۵۳
تاریخ انتشار: ۲۲ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۲:۲۲ - 11February 2018

به گزارش خبرنگار فرهنگ و هنر دفاع پرس، سیمرغ بهترین کارگردانی با حضور «سید عباس صالحی» وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی و «محمدمهدی حیدریان» رئیس سازمان سینمایی برای فیلم «به وقت شام» به ابراهیم حاتمی‌کیا و برای فیلم تنگه ابوقریب به بهرام توکلی اهدا شد.

«ابراهیم حاتمی‌کیا» پس از حضور بر روی سِن اظهار داشت: من فیلمساز وابسته و فیلم‌ساز این نظام هستم. من فیلم‌سازی هستم که افتخار می‌کنم از کسانی صحبت می‌کنم که مدافع کشور هستند. اولین باری نیست که جایزه دریافت می‌کنم بلکه بارها روی سِن آمده‌ام ولی دلم می‌خواهد از بچه‌های سازمان اوج تشکر کنم.

وی با اشاره به اینکه باید نیروهای سازمان اوج را سرباز گمنام امام زمان (عج) لقب داد، افزود: متاسفم که اگر وقتی اسم چنین سازمانی مطرح می‌شود نام آن‌ را تخریب می‌کنند.

این فیلمساز کشورمان تاکید کرد: من افتخار می‌کنم فیلمی درباره مدافعان حرم ساخته‌ام و برای این فیلم از عزیزی چون حاج قاسم سلیمانی جایزه گرفته‌ام و از بچه‌های سپاه که امثال من را رشد داده‌اند تشکر می‌کنم. من از کارهایم شرمنده نیستم.

حاتمی‌کیا بیان کرد: این واژه‌هایی که متعلق به فارغ از بچه‌های ما در سینماست را نمی‌پسندم. من اعتراض می‌کنم به تلویزیون و سازمان صدا و سیما که وقتی می‌خواهد فیلم‌های من را پخش کند 40 بار تماس می‌گیرند اما وقتی قصد دفاع از خودمان داریم ما را دعوت نمی‌کنند.

وی خاطر نشان کرد: من از مسئولین شبکه 3 و 2 شکایتم را بخدا می‌برم. حاج قاسم سلیمانی بابت فیلم من گریست و اُف بَر کسی که می‌گوید فیلم من کمدی است.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار