راهپیمایی ۲۲ بهمن‌ماه ۹۶ پاسخی کوبنده به یاوه‌گویی‌های سران استکبار بود

شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در بیانیه‌ای اعلام کرد: ۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۶ به صحنه‌ای به یادماندنی از شور و ایثار و مقاومت مردم مؤمن و انقلابی ایران و پاسخی کوبنده به یاوه گویی‌های سران استکبار و دولتمردان در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبدل شد.
کد خبر: ۲۷۸۵۹۳
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۹ - 12February 2018

بیانیه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان در سپاس از حضور باشکوه مردم استان کرمان

به گزارش دفاع پرس از کرمان، شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان کرمان، در سپاس از حضور باشکوه مردم استان در راهپیمایی ۲۲ بهمن، بیانیه‌ای صادر کرد.

متن این بیانیه به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

مردم عزیز و شهیدپرور استان کرمان! درود و سپاس خداوند بر شما که در راهپیمایی شکوهمند و تحسین‌برانگیز یوم‌الله بیست دوم بهمن‌ماه حضوری حماسی، وحدت‌آفرین و دشمن شکن را خلق نمودید.

۲۲ بهمن‌ماه ۱۳۹۶، پیوند مجدد با ولایت و دفاع از ارزش‌های حاکمیت، ارزش‌های اسلامی که در پرتو الطاف الهی و همکاری و همراهی همه ارکان نظام مقدس جمهوری اسلامی و تلاش مجموعه نیرو‌های دلسوز و متعهد، به صحنه‌ای به یادماندنی از شور و ایثار و مقاومت مردم مؤمن و انقلابی ایران و پاسخی کوبنده به یاوه گویی‌های سران استکبار و دولتمردان در سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی مبدل شد.

ضمن حمد و سپاس از عنایت بی‌کران حضرت حق و شکر نعمت برخورداری از ملتی هوشیار و همیشه در صحنه، با تأسی به حدیث شریف: «مَن لَم یَشکُرِ المُنعِمَ مِنَ المَخلوقینَ لَم یَشکُرِ اللهَ عَزَّوَجَلَّ» مراتب قدردانی و تشکر خود را از حضور پرشور و با شکوه مردم همیشه در صحنه استان کرمان که در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال همانند سال‌های گذشته حماسه‌ای ماندگار و تماشایی را خلق نمودند، اعلام داشته و سلامتی و بهروزی مردم شریف استان کرمان را در سایه زعامت ولی امر مسلمین حضرت امام‌خامنه‌ای (مدظله‌العالی) از خداوند متعال مسئلت می‌نمایم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار