نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان:

خانواده معظم شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب و مملکت هستند

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان گفت: خانواده معظم شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب و مملکت هستند و دیدار و دلجویی از این عزیزان باعث اشاعه ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۶۰۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۰ - 12February 2018

خانواده معظم شهدا سرمایه های معنوی انقلاب و مملکت هستندبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، آیت‌الله «سلیمانی» به همراه سردار «محمد قنبری» فرمانده انتظامی استان و حجت‌الاسلام «صوفی» رئیس عقیدتی سیاسی استان در دیدار با خانواده‌‌های شهیدان «رضا شهرکی» و «کامبیز سنچولی» اظهار داشت: بازماندگان شهدا دین بزرگی بر گردن ما دارند و رسیدگی، خدمت رسانی و دلجویی و سپاسگزاری از آن‌ها وظیفه همگانی است.

نماینده ولی فقیه در استان سیستان و بلوچستان افزود: آسایش و آرامشی که در جامعه حکم فرماست مدیون همین فداکاری و ایثارگری شهدای عزیزمان است که پاداش آن‌ها نزد خداوند متعال محفوظ خواهد بود.

امام جمعه زاهدان با بیان اینکه خانواده معظم شهدا سرمایه‌های معنوی انقلاب و مملکت هستند، تصریح کرد: دیدار و دلجویی از این عزیزان باعث اشاعه ایثار و ازخودگذشتگی در جامعه می شود و مقام شهادت با هیچ یک از پاداش های دنیوی قابل مقایسه نیست چون این عزیزان با خداوند متعال معامله کرده اند.

در ادامه این دیدار سردار قنبری خدمت‌رسانی به خانواده شهیدان را وظیفه مهم خود دانست و افزود: دیدار با خانواده شهیدان یک افتخار برای ما محسوب می‌شود و موجب تجدید روحیه برای خدمت صادقانه برای مردم و انقلاب است.

فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان در پایان خاطرنشان کرد: ما خود را همواره مدیون خون شهدا می دانیم و قدم در جای پای آنها خواهیم گذاشت تا جامعه را از وجود مخلان نظم و امنیت پاک‌سازی کنیم.

شایان ذکر است این دو شهید از کارکنان پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان خاش بودند که در تاریخ 14 دی ماه امسال در درگیری با اشرار مسلح به درجه رفیع شهادت نائل آمدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها