سید محمدعلی حسینی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هدف دشمن جدا کردن مردم از انقلاب است

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه گفت: تمامی فشارها، تهدیدها، دروغ‌پراکنی‌ها و ریاکاری‌های دشمن برای آن است که جمهوری اسلامی را از پشتوانه بزرگ و مقتدر مردمی خود بی‌بهره سازد.
کد خبر: ۲۷۸۶۱۸
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۳ - 12February 2018

هدف دشمن جدا کردن مردم از انقلاب است«سید محمدعلی حسینی» سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در گفت‌وگو با خبرنگار بین‌الملل دفاع پرس اظهارداشت: جمهوری اسلامی ایران همواره آماج توطئه‌ها، نقشه‌ها و تبلیغات کذب آمریکا، اسرائیل و دیگر متحدان آنان بوده است. این روز‌ها که مصادف با ایام پیروزی انقلاب اسلامی ایران است، تبلیغات گسترده غرب علیه ایران با درونمایه عدم پای‌بندی ملت ایران نسبت به حکومت، قوت گرفته است.

حسینی افزود: حضور گسترده و یکپارچه ملت ایران در این راهپیمائی که هر سال باشکوهتر از سال قبل برگزار می‌شود و تمامی معادلات دشمن را برهم می‌زند و برنامه‌ها و توطئه‌های آنان را برای دلسرد کردن مردم از ادامه مسیر انقلاب با ناکامی و شکست مواجه می‌سازد. شما می‌دانید که یکی از اولویت‌های دشمنان انقلاب، تلاش برای جدا کردن مردم از نظام اسلامی است. تمامی فشارها، تهدیدها، دروغ پراکنی و ریاکاری دشمن برای آن است که جمهوری اسلامی را از پشتوانه بزرگ و مقتدر مردمی خود بی بهره سازد و ضربه نهایی را وارد آورد. حضور پرانگیزه و گسترده ملت ایران در اینگونه مواقع چه بصورت راهپیمایی و چه بصورت حضور در پای صندوق‌های رای، بسیار سرنوشت ساز و تعیین کننده است و یاس و نومیدی را به جبهه دشمن منتقل می‌سازد.

وی در پاسخ به این سوال که، بیانات رهبر انقلاب در برگزاری باشکوه این راهپیمایی و حضور پر شکوه مردم در این راهپیمایی چه پیامی را به جامعه جهانی ارسال می‌کند، گفت: این بیانات و همچنین حضور گسترده مردمی پس از آن، اولا نشانه‌ای روشن از همدلی و پیوند عمیق و ناگسستنی میان رهبر معظم انقلاب و اقشار مختلف مردم است که ملت‌ها و جامعه جهانی را متوجه خود می‌سازد؛ و ثانیا این پیام را به قدرت‌های استکباری می‌دهد که واقعیات جامعه ایران غیر از آن است که آنان به دروغ به خورد افکار عمومی جهانی می‌دهند و توطئه‌های ضد ایرانی خود را بر اساس آن طراحی می‌کنند.

سخنگوی اسبق وزارت امور خارجه در ادامه خاطرنشان کرد: امپراطوری رسانه‌ای صهیونیستی ـ آمریکایی اجازه نمی‌دهند تا اخبار و گزارشات این راهپیمائی‌ها به درستی منتشر شود و الا جامعه جهانی و ملت‌ها به خوبی و بیش از این از پایگاه عظیم مردمی نظام جمهوری اسلامی باخبر می‌شدند و دشمنان ملت بیش از این‌ها رسوا و مفتضح می‌شدند.

حسینی افزود: مطمئنا این راهپیمایی محاسبات آمریکا و یا کشور‌های اروپایی را به هم می‌ریزد؛ محاسباتی که با واقع‌بینی همراه نبوده و بر اساس توهمات، غرض ورزی‌ها و برداشت‌های غلط از وضعیت داخلی ایران صورت گرفته است. تغییر رفتار آنان در قبال جمهوری اسلامی بستگی به حسن نیت و میزان واقع نگری آنان در تعیین راهبرد‌ها و رویکرد‌ها دارد.

وی در پاسخ به این سوال که تاثیر این راهپیمایی در کشور‌های متحد ایران نظیر سوریه، لبنان، یمن و ... چیست، گفت: عظمت و شکوه این حضور حماسی در راهپیمایی‌ها، همانطور که موجب یاس و سرافکندگی دشمنان است، مایه خرسندی و دلگرمی ملت‌های علاقمند به ارزش‌های ناب انقلاب اسلامی و همچنین متحدان جمهوری اسلامی است و آنان را برای ادامه مسیر امیدوارتر از گذشته می‌سازد و اعتماد به نفس آنان را افزایش می‌دهد.

انتهای پیام/ ۴۱۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار