رئیس دانشگاه آزاد همدان خبر داد؛

برگزاری مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در همدان

رئیس دانشگاه آزاد همدان گفت: مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم همدان با حضور خانواده شهیدان «سیدمیلاد مصطفوی» و «مجید صانعی‌موفق» در این واحد آموزشی برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۶۴۶
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۴:۵۰ - 13February 2018

مراسم بزرگداشت شهدای مدافع حرم در دانشگاه آزاد اسلامی همدان برگزار می‌شود«سعید جامعه‌بزرگی» رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان در گفت‌وگو با دفاع پرس اظهار داشت: به منظور بزرگداشت یاد و نام شهدای والامقام مدافع حرم مراسمی به همین منظور با حضور خانواده این شهدا در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار خواهد شد.

وی در ادامه هدف از برگزاری این مراسم با شکوه و معنوی را زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان دانست و اضافه کرد: خانواده شهیدان مدافع حرم «سیدمیلاد مصطفوی» و «مجید صانعی‌موفق» در این مراسم حضور خواهند داشت.

جامه‌بزرگی همچنین با اشاره به اینکه سردار «مهدی فرجی» جانشین سپاه انصارالحسین (ع) استان در مراسم گرامی‌داشت شهدای مدافع حرم همدان سخنرانی خواهد کرد یادآور شد: ادای احترام به مقام شامخ شهدای مدفون در دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان، پخش نماهنگ با موضوع انقلاب اسلامی و شهدای گران‌قدر مدافع حرم و تقدیر و قدردانی از خانواده شهیدان مدافع حرم از جمله برنامه‌های اجرایی در این مراسم به شمار می‌رود.

وی در پایان تصریح کرد: این مراسم روز سه‌شنبه 24 بهمن‌ ماه از ساعت 10 تا 12 و با حضور کارکنان، اساتید دانشگاه و دانشجویان این واحد آموزشی در سالن اجتماعات شهید «عباس‌پور» دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار