خطیب موقت نماز جمعه تهران در خطبه دوم نماز جمعه امروز:

آمریکا دشمن است و از او انتظاری به جز دشمنی نیست

آیت الله موحدی کرمانی با بیان اینکه هیئت مذاکره کننده ایرانی نباید فریب غرب و آمریکا را بخورد اظهار داشت: آمریکا دشمن است و از دشمن انتظاری به جز دشمنی نیست.
کد خبر: ۲۷۸۶۵
تاریخ انتشار: ۲۱ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۶ - 12September 2014

آمریکا دشمن است و از او انتظاری به جز دشمنی نیست

به گزارش دفاع پرس، خطیب جمعه موقت تهران در خطبه دوم نماز جمعه تهران که دردانشگاه تهران برگزار شد، ضمن تبریک ولادت ثامن الحجج(ع) و بزرگداشت مقام  آیت الله طالقانی، آیت الله مدنی، شیخ محمد خیابانی، آیت الله حائری موسس حوزه ی علمیه قم، شهدای فلسطینی صبرا و شتیلا و شهدای هفده شهریور اظهار داشت: خبر خوشحال کننده این است که تمام سرکردگان تروریست در سوریه به هلاکت رسیدند و هزار تروریست خود را تسلیم ارتش سوریه کردند.

آیت الله موحدی کرمانی خاطرنشان کرد:هیئت ایرانی مذاکره کننده با گروه 5+1باید بداند آمریکا دشمن است و از دشمن انتظاری به جز دشمنی نیست. بنابراین در این رابطه هیئت ایرانی باید سنت امام رضا (ع) در برابر مامون را پیش بگیرد، چرا که آن حضرت با وجود تکریم ها و احترامی که از سوی مامون صورت می گرفت، فریب نخورد و از روز اول برنامه ی تهاجمی خود را برای خنثی کردن توطئه های مامون بکار برد.

وی افزود: حضرت علی (ع) می فرمایند " ننشینید در خانه تا دشمن به شما حمله کند بلکه شما مجال حمله به دشمن را ندهید ".

خطیب جمعه موقت تهران گفت: شما اعضای هیئت مذاکره کننده رسولان انقلاب هستید و باید زیبایی های انقلاب را مطرح کنید و مادامی که عزت اسلام و مسلمین را مراعات کنید، تائید رهبر معظم انقلاب و ملت ایران را خواهید داشت.

آیت الله موحدی کرمانی ادامه داد: مطالب ارزشمند و مهمی را مقام معظم رهبری در جمع خبرگان مطرح کردند، و من تعبیر خود را از فرمایشات ایشان بیان می کنم که نظام سلطه رو به غروب است و نظام اسلامی طلوع کرده است و در این رابطه برای آن هایی که دلهایشان را قدرت پوشالی آمریکا لرزانده و باور نمی کنند، ایران غالب است و آمریکا مغلوب، خواهم گفت: این سخن ما از زمان پیامبران و انبیا بوده تا امروز که انسان های صالح، جنود غالب هستند و لشکر ما منصور است. و در جای دیگر خدا از حق و باطل تعبیری از آب و کف روی آن کرده است که آب وقتی از سطحی بالا سرازیر می شود لایه  کفی روی آن را می پوشاند و به محض آن که به سطحی صاف برسد، آب به دلیل آن که  نافع حال مردم است باقی می ماند و از کف اثری نخواهد بود.

وی اظهار داشت: تصور نکنید ما به باطل مجال می دهیم خود را نشان دهد و بر حق غالب شود بلکه ما با تیر حق باطل را نشانه می گیریم و نابودش می کنیم و در همین رابطه رهبری معظم انقلاب می فرمایند: نظام غرب رو به افول است و به تعبیر قرآن کریم، آن ها خود باعث افول خود می شوند. چرا که پایه نظامشان بر دروغ استوار است ومردم را فریب می دهند، اما مگر دروغ می تواند دوام داشته باشد.

خطیب جمعه تهران گفت: آن ها شعار های زیدی را مطرح کردند اما با اقداماتی که صورت دادند مهر باطلی بر شعار هایشان زدند، درواقع این ها با برنامه های غلط در قسمت های مختلف  باعث نابودی خود شدند و من برگرفته از بیانات مقام معظم رهبری که فرمودند: فساد اخلاقی در غرب بیداد می کند، نگاه غرب به زن مانند یک متاع است و این در صورتی است که خداوند زن را خلق کرده که عزت و شرافت داشته باشد و مقامش بالا تر از آن است که متاع باشد، نکته ی دیگر آن که منکر در غرب به ارزش تبدیل شده استو نظام همجنس گرایی، همان چیزهایی است که باعث سقوط غرب شده است.

وی عنوان کرد: پایه حکومت حکومت های سلطه گر بر ظلم استوار است و تا زمانی که ظالم و ظلم می ماند که این روحیه در ملت هایشان باشد و به محض آن که روحیه مقاومت و مقابله حادث شود، ان ها نابود خواهند شد.

آیت الله موحدی کرمانی افزود:آمریکا از بمب اتم استفاده می کند، زندان گوانتانامو و ابوغریب را به راه می اندازد و کارش کودتا علیه دولت های مستقل است و تا امروز با 50 حکومت و 10 ها جریان مردمی ضدیت داشته است و استفاده از زور و تحریم در مقابل ملت ها و دولت ها، لشکر کشی نظامی به عراق، افغانستان و حملات مکرر به پاکستان، نشانه ای از سقوط آن ها است.

خطیب جمعه موقت تهران عنوان کرد: جریان سازی هایی که در رابطه با داعش و القاعده صورت داده اند که شواهد حاکی از آن است که این ها برساخته  دست آمریکا استو در این شرایط که آمریکا نفس های آخر خود را می کشد،ناگهان از ایران عدالت و آزادی طلوع می کند، مقاومت هشت ساله در دفاع مقدس شکل می گیرد و حوادث منطقه از جمله جنگ 33 روزه ، جنگ اخیر 50 روزه در غزه و مقاومت مردم در منطقه ای کوچک نشانه ای از افول غرب است و خداوند ما را قدردان پدیدار شدن نظام اسلامی بگرداند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار