فرمانده سپاه کربلای مازندران:

دستاوردهای انقلاب برای جوانان امروز با غرور بازگو شود

فرمانده سپاه کربلای مازندران گفت: خوبی‌ها و دستاوردهای انقلاب را برای جوانان و نوجوانان امروز باید با غرور و صدای بلند بازگو کرد.
کد خبر: ۲۷۸۶۷۰
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵ - 12February 2018

دستاورد های انقلاب برای جوانان امروز با غرور بازگو شودبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی سپاه کربلای مازندران، سردار «محمدحسین بابایی» فرمانده سپاه کربلای مازندران در آیین رونمایی از تصاویر شهدای صابرین و مدافع حرم مازندران با بیان اینکه دو جبهه استکبار جهانی با هدایت آمریکا و جبهه لیبرال، سکولار در مقابل انقلاب اسلامی هستند تا دولت اسلامی محقق نشود، اظهار داشت: انقلاب اسلامی اصولی دارد که آن‌ها می‌خواهند از بین برود تا انقلابی باقی نماند.

وی تشکیل دولت و جامعه اسلامی و مقدمات ظهور حضرت مهدی (عج) را از اهداف نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و افزود: انقلاب اسلامی ایران مستکبران و زورگویان را که قرن‌ها بر مسلمانان احاطه پیدا کرده بودند در هم کوبیده است.

سردار بابایی با بیان اینکه نسل چهارم انقلاب حقارت و خفقان زمان رژیم پهلوی را درک نکرده است، خاطرنشان کرد: خوبی‌ها و دستاورد های انقلاب را برای جوانان و نوجوانان امروز باید با غرور و صدای بلند گفت.

سردار «حمیدرضا رستمیان» فرمانده لشکر عملیاتی ویژه 25 کربلا نیز به رونمایی از نقاشی‌های دیجیتال تصاویر شهدای صابرین و مدافع حرم مازندران همزمان با سالگرد غرور آفرین عملیات والفجر 8 با هدف پاسداشت شهدا و به منظور ترویج فرهنگ جهاد و شهادت اشاره کرد.

وی متذکر شد: تصاویر شهدای صابرین و مدافع حرم همراه با مجموعه هدایایی مزین به تصاویر شهدا، به خانواده‌های‌شان تقدیم می‌شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار