ارسال ۳۰۰ اثر به جشنواره ملی خاطره‌نویسی سردار همدانی

دبیر اجرایی جشنواره ملی خاطره‌نویسی سردار همدانی از ارسال ۳۰۰ اثر به این جشنواره خبر داد و گفت: ۶۹ درصد آثار از استان همدان است.
کد خبر: ۲۷۸۶۸۱
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۰ - 12February 2018

ارسال ۳۰۰ اثر به جشنواره ملی خاطره‌نویسی سردار همدانیبه گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، علی‌اصغر عزیزی با بیان اینکه جشنواره ملی خاطره‌نویسی سردار همدانی ۲۵ بهمن ماه برگزار می‌شود، اظهار کرد: هدف از برگزاری جشنواره جمع‌آوری خاطرات و شناساندن شهید همدانی به عموم مردم است.

وی با اشاره به اینکه ۳۰۰ اثر به دبیرخانه ارسال شده که ۶۹ درصد اثر از همدان و مابقی از ۱۲ استان دیگر است، افزود: فراخوان این جشنواره در پنج سطح دوران کودکی، مبارزات قبل از انقلاب، حضور شهید همدانی در جنگ تحمیلی و دوران دفاع مقدس، حضور موثر ایشان در نبرد با تکفیری‌هاست.

دبیر اجرایی جشنواره ملی خاطره‌نویسی سردار همدانی با بیان اینکه در مراسم افتتاحیه استان‌هایی، چون گیلان، تهران و کرمانشاه حضور گسترده‌ای داشتند، تصریح کرد: هنوز پرونده جمع‌آوری خاطرات برای شناساندن بهتر ایشان باز است.

وی با بیان اینکه علاوه بر ساخت تیزر تلویزیونی جشنواره خاطره‌نویسی ۲ هزار پوستر و ۲۶۰ بنر در سراسر کشور توزیع شده است، گفت: این خاطرات مورد ارزیابی و راستی‌آزمایی قرار گرفته و برای تایید صحت آن‌ها از خانواده و دوستان این شهید بزرگوار کمک گرفته شده است.

عزیزی با بیان اینکه در مراسم اختتامیه از آهنگ محمد گلریز در مورد سردار همدانی رونمایی می‌شود، خاطرنشان کرد: سردار حسام نویسنده کتاب «خداحافظ سالار» نیز سخنران برنامه خواهد بود.

منبع: فارس

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار