سردار اشتری:

بارزترین روحیه پاسداران «کمیته انقلاب اسلامی» انقلابی‌گری بود

فرمانده ناجا گفت: بارزترین روحیه ماموران «کمیته انقلاب اسلامی» انقلابی‌گری بود و امروز آن روحیه در ماموریت‌های نیروی انتظامی وجود دارد.
کد خبر: ۲۷۸۶۸۴
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۳ - 12February 2018

بارزترین روحیه پاسداران کمیته انقلاب اسلامی انقلابی‌گری بودبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار حسین اشتری فرمانده ناجا در مراسم پاسداشت (۲۳ بهمن‌ماه) سالروز تشکیل اولین نهاد پاسداری از تمامیت انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه مسئولیت کمیته انقلاب اسلامی توسط امام خمینی (ره) به آیت‌الله مهدوی‌کنی سپرده شد، اظهار داشت: پاسداران کمیته انقلاب اسلامی بودند که بعد از پیروزی انقلاب اسلامی مسئولیت حفاظت از انقلاب اسلامی را برعهده گرفته‌اند.

وی با بیان اینکه اولین نهاد انقلاب اسلامی، کمیته انقلاب اسلامی بوده است و وظیفه خطیری بر عهده  داشت، افزود: اگر به مشکلات دهه ۶۰ نگاهی گذار داشته باشیم می‌بینیم که کمیته انقلاب اسلامی چه کار‌های بزرگی انجام داده است.

سردار اشتری گفت: بعد از پیروی انقلاب اسلامی توطئه‌های دشمن در سراسر کشور شروع شد. منافقین در آن زمان شروع به ترور مردم و مسئولین کردند و در یک روز بیش از ۵۰ نفر را به شهادت رساندند. در آن زمان پاسدارن کمیته انقلاب اسلامی جانفشانی کردند و با منافقین درگیر شدند.

فرمانده ناجا به فعالیت کمیته انقلاب اسلامی در قالب لشکر روح الله اشاره کرد و گفت: رزمندگان کمیته انقلاب اسلامی در طول هشت سال دفاع مقدس هم از مرز‌ها دفاع می‌کردند و هم در خط مقدم جبهه حضور داشتند.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: امروز نیروی انتظامی افتخار این را دارد که پاسداران کمیته انقلابی در آن مشغول به خدمت هستند و آن روحیه را به جوانانی که تازه وارد نیروی انتظامی می‌شوند، انتقال می‌دهند.

فرمانده ناجا افزود: بارزترین روحیه ماموران کمیته انقلاب اسلامی انقلابی‌گری بود و امروز آن روحیه در ماموریت‌های نیروی انتظامی وجود دارد.

سردار اشتری با اشاره به فتنه ۷۸ و ۸۸ و اغتشاشات اخیر افزود: امروز باز نقش همکاران شما در نیروی انتظامی بی بدیل بود و این نشات گرفته از روحیه انقلابی است.

وی با بیان اینکه نظرات شما در ۵۰ درصد از ماموریت‌های نیروی انتظامی راهگشا بوده است، گفت: ما سربازان نظام و انقلاب هستیم و پیرو راهی که شهدا در پیش گرفته‌اند و ان‌شاءالله در این راه به سعادت خواهیم رسید.

انتهای پیام/۲۴۱

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار