آیت‌الله شبستری:

همه بدانند فصل‌الخطاب همه موارد رهبر معظم انقلاب است

آیت‌الله شبستری با اشاره به فضای مجازی گفت: بعضی از این کانال‌ها امنیت و آرامش کشور را هدف قرار دادند و همه بدانند فصل‌الخطاب همه موارد رهبر معظم انقلاب است.
کد خبر: ۲۷۸۶۸۹
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۵۳ - 12February 2018

کسانی که در خصوص همه پرسی حرف می‌زنند افرادی نابخرد هستندبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، آیت‌الله محسن مجتهد شبستری در مراسم پاسداشت (۲۳ بهمن‌ماه) سالروز تشکیل اولین نهاد پاسداری از تمامیت انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه در آن زمان برای برقرای امنیت و آرامش تلاش‌های زیادی صورت گرفت، اظهار داشت: اگر کمیته انقلاب اسلامی نبود معلوم نبود چه اتفاقی رخ می‌داد.

وی با بیان اینکه کسانی که در کمیته انقلاب اسلامی حضور داشتند شبانه روز تلاش می‌کردند و امنیت را تامین کردند، گفت: آیت‌الله مهدوی‌کنی و شماها مخلصانه دستورات امام را انجام می‌دادید و در راه برقراری امنیت از جان و مال خود گذشتید.

آیت‌الله شبستری افزود: پس از پیروزی انقلاب اسلامی کمیته‌ها از امام راحل دستورات خود را دریافت می‌کردند و امام مایه انسجام و  وحدت در جامعه بود و اکنون هم مقام معظم رهبری مایه انسجام و وحدت جامعه است.

وی با اشاره به اینکه باعث تاسف است که امروز افرادی با آگاهی و یا غیر آگاهی با امامت مسلمین فاصله می‌گیرند، خاطرنشان کرد: امروز در فضای مجازی زمزمه‌ به گوش می‌رسد در خصوص همه پرسی، نظام جمهوری منهای اسلامی و نظام بدون ولایت فقیه اینها افرادی نابخرد هستند.

آیت الله شبستری با اشاره به فضای مجازی گفت: بعضی از این کانال‌ها امنیت و آرامش کشور را هدف قرار دادند و همه بدانند فصل‌الخطاب همه موارد رهبر معظم انقلاب است.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار