7 یمنی در پی حمله جنگنده‌های سعودی به شهادت رسیدند

در تازه‌ترین حملات جنگنده‌های سعودی به یک منطقه در یمن، هفت غیر نظامی به شهادت رسیدند.
کد خبر: ۲۷۸۷۲۷
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۵۱ - 13February 2018

7 یمنی درپی حمله جنگنده‌های سعودی به شهادت رسیدندبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از المیادین، در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به یک چاه آب در بخش صلو در جنوب تعز، هفت غیرنظامی به شهادت رسیدند.

در پی درگیری بین مزدوران عبدربه منصور هادی رئیس جمهور فراری و مستعفی یمن در منطقه ملاحه در بخش مصلوب در استان الجوف، شماری از مزدوران کشته و زخمی شدند.

نیرو‌های یمنی با یک فروند موشک زلزال 2، مراکز تجمع مزدوران عبدربه منصور هادی در منطقه مهاشمه در بخش خب و شعف را در هم کوبیدند.

از سوی دیگر مراکز تجمع ارتش سعودی در گذرگاه مرزی طوال در جیزان، هدف حملات نیرو‌های ارتش و کمیته‌های مردمی یمن قرار گرفت.

همچنین در پی حملات جنگنده‌های ائتلاف متجاوز سعودی به منزل شهروندان یمنی در جنوب حدیده، 9 تن از جمله پنج زن به شهادت رسیدند.

یک منبع نظامی یمنی گفت که در پی حملات ارتش و کمیته‌های مردمی یمن به مواضع مزدوران منصور هادی و عناصر گروه تروریستی القاعده در تپه علم در جبه نوفان در بخش قَیْفة در جنوب شرق استان البیضاء 11 تن از آن‌ها به هلاکت رسیدند.

حملات بی‌وقفه عربستان سعودی به یمن از ششم فروردین 94 آغاز شده است. این حملات که با هدف بازگرداندن «عبدربه منصور هادی» رئیس‌جمهوری مستعفی و فراری یمن و در نتیجه سلطه بر این کشور صورت گرفته، نتیجه‌ای به‌جز ویرانی یمن و کشتار هزاران انسان بی‌گناه نداشته است.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها