کارشناس موشکی صهیونیست‌ها اذعان کرد؛

سیستم‌های دفاع هوایی و ضد موشکی سوریه دقیق و پیشرفته است

یک کارشناس صهیونیست در امور موشکی بعد از سرنگونی جنگنده اسرائیلی به دست نیرو‌های سوری به قدرت پدافند هوایی ارتش سوریه اذعان کرد.
کد خبر: ۲۷۸۷۳۳
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۶ - 13February 2018

اذعان کارشناس موشکی صهیونیست به قدرت پدافند هوایی سوریهبه گزارش گروه بین‌الملل دفاع پرس به نقل از النشره، «تال عنبر» رئیس یک نهاد پژوهشی در پژوهشکده «فیشر» و کارشناس صهیونیست در امور موشکی اظهار داشت: سیستم‌های دفاع هوایی و ضد موشکی سوریه دقیق و پیشرفته است؛ چرا که برای نخستین بار طی 35 سال گذشته توانست یک جنگنده اسرائیلی را ساقط کند.

وی در ادامه افزود: پدافند هوایی نظام بشار اسد رئیس جمهوری سوریه به دنبال جنگ در این کشور آسیب ندیده و تحت حمایت امنیتی شدید بسر برده است، چرا که از مهم‌ترین سیستم‌هایی محسوب می‌شود که ارتش سوریه در حال حاضر آن را دارد.

این کارشناس صهیونیست تاکید کرد: روس‌ها در عملیات پرتاب موشک که باعث سرنگونی جنگنده اسرائیلی شد نقشی نداشتند با وجود آنکه آن‌ها سیستم موشکی اس 300 از جمله رادار‌های پیشرفته را در سوریه مستقر کردند. نخستین کشوری که در خاورمیانه به موشک‌های نوع SA-5 دست پیدا کرد سوریه بود؛ چرا که پدر اسد می‌خواست از لحاظ قدرت هوایی در جریان جنگ نخست لبنان برتر از اسرائیل باشد. ما در خصوص موشک‌های دقیق و دور برد که قادر است جنگنده‌های اسرائیلی را ساقط کند سخن می‌گوییم.

انتهای پیام/ 441

نظر شما
پربیننده ها