برگزاری ششمین همایش عملیات روانی ویژه فرماندهان و مسئولان سپاه پاسداران در کرمانشاه

ششمین همایش عملیات روانی ویژه فرماندهان و مسئولان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همت قرارگاه منطقه‌ای غرب نجف اشرف در کرمانشاه برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۸۷۸۹
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۵ - 13February 2018

ششمین همایش عملیات روانی ویژه فرماندهان و مسؤولان سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کرمانشاه برگزار شدبه گزارش دفاع پرس از کرمانشاه، ششمین همایش عملیات روانی ویژه فرماندهان و مسئولان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به همت قرارگاه منطقه‌ای غرب نجف اشرف امروز در مجتمع فرهنگی بعثت کرمانشاه برگزار شد.

در این همایش فرماندهان ارشد نظامی و مسئولان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی موضوعاتی همچون اقدامات دشمن در عرصه مقابله با انقلاب اسلامی، تهدیدات و خطرات را مورد بحث و بررسی قرار می‌دهند.

همانطور که مقام معظم رهبری جنگ روانی را مهمترین بخش مبارزه دشمن با ملت ایران بیان فرمودند و دلیل آن نیز ناکامی دشمن در دشمنی با ملت و نظام جمهوری اسلامی ایران بوده در این راستا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به‌عنوان حافظ انقلاب و دستاوردهای آن این همایش را برگزار کرده است.

دوره مذکور موجب توانمند‌سازی فرماندهان ارشد نظامی و مسئولان عالی رتبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در بخش شناسایی تهدیدات دشمن می‌شود و مسائل و مباحث مربوط به عملیات روانی مورد بررسی قرار می‌گیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار