همایش «تجلیل از حماسه‌سازان روحانی و طلبه استان مرکزی» برگزار می‌شود

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی، از برگزاری نخستین همایش تجلیل از حماسه‌سازان روحانی و طلبه این استان در روز پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۸۹۲
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۵۹ - 13February 2018

همایش «تجلیل از حماسه‌سازان روحانی و طلبه استان مرکزی» برگزار می‌شودحجت‌الاسلام «مصطفی شریفی» مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی، در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در اراک، اظهار داشت: نخستین همایش «تجلیل از حماسه‌سازان روحانی و طلبه استان مرکزی» روز پنج‌شنبه 26 بهمن‌ماه با حضور شخصیت‌های بزرگ انقلابی استان برگزار می‌شود.

وی با اشاره به نقش روحانیون رزمنده در دوران دفاع مقدس، افزود: تبلیغ و تبیین مسیر الهی و ترویج آرمان‌ها و ارزش‌های امام راحل، یکی از مهم‌ترین مسئولیت‌های طلاب و روحانیون بود که آن‌ها علاوه بر تبلیغ عقیدتی و فرهنگی، با حضور رزمی خودشان در دفاع مقدس، حق مطلب را ادا کردند.

حجت‌الاسلام شریفی تصریح کرد: روحانیون نقش محوری و فعالی در دوران دفاع مقدس داشته و در جبهه‌ها موجبات تعالی روحی و معنوی رزمندگان را فراهم می‌کردند.

وی گفت: مجاهدت‌های این قشر در کنار رزمندگان دیگر استان و لزوم شناسایی آن‌ها و معرفی به نسل جوان، ضرورت‌هایی بود که سبب برگزاری این همایش در سطح استان مرکزی باشد.

مسئول سازمان نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مرکزی با اشاره به افراد شرکت کننده در این همایش، اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده، قرار است که 170 روحانی رزمنده در این مراسم حضور داشته باشند، همچنین شخصیت‌های بزرگ و تاثیرگذار انقلابی استان مرکزی نیز مدعوین این همایش هستند.

وی ادامه داد: تجلیل از پنج روحانی مدافع حرم و پنج خانواده شهید روحانی، از جمله برنامه‌های مهم در این برنامه است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار