«لاتاری» به اکران نوروز می‌رسد

پس از ناکامی‌های دور از انتظار «لاتاری» در جشنواره فیلم فجر، حالا زمزمه‌های اکران نوروزی این فیلم سینمایی به گوش می‌رسد.
کد خبر: ۲۷۸۸۹۴
تاریخ انتشار: ۲۴ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۹:۰۸ - 13February 2018

«لاتاری» به اکران نوروز می‌رسد؟به گزارش گروه سایر رسانه‌های دفاع پرس، غلامرضا فرجی مدیر پخش موسسه بهمن سبز از سه گزینه حوزه هنری برای اکران نوروز 97 نام برده است.

وی در این باره اظهار داشت: موسسه فیلمیران برای پخش فیلم «به وقت شام» با ابراهیم حاتمی‌کیا و موسسه اوج به توافق رسیده است.

فرجی درباره فیلم‌هایی که حوزه هنری نوروز 97 اکران خواهد کرد گفت: به سنت هر سال، چند فیلم به عنوان گزینه های اکران نوروزی مطرح می‌شوند و احتمالا در جمع بندی اولیه پیشنهاد این موسسه «فیلشاه»، «لونه زنبور» و «لاتاری» هستند.

«فیلشاه» به کارگردانی هادی محمدیان و تهیه کنندگی حامد جعفری، انیمیشنی 90 دقیقه ای است که در تولید آن بیش از 200 نفر مشارکت داشته‌اند. 

داستان «فیلشاه» در جنگلی در آفریقا رقم می‌خورد. رئیس گله فیل‌ها صاحب فرزندی می ‌شود که همه انتظار دارند جانشین رئیس گله باشد اما برخلاف تصور همه، «شادفیل» بسیار دست و پا چلفتی است و هیکل گنده‌اش همیشه سبب تخریب و خرابکاری می ‌شود.

در خلاصه داستان «لاتاری» نیز آمده است: امیرعلی و نوشین دو جوان بیست و یک ساله قصد ازدواج با یکدیگر دارند. خانواده ها چندان موافق نیستند. آن‌ها صبر پیشه کردند تا به مرور زمان رضایت خانواده‌هایشان را جلب کنند. آن دو یکسری رویای مشترک دارند. برنده شدن در لاتاری و دریافت گرین کارت آمریکا.

در این فیلم هادی حجازی فر، ساعد سهیلی، زیبا کرمعلی، جواد عزتی، حمید فرخ نژاد، امیرحسین هاشمی، نادر سلیمانی و مهسا باقری ایفای نقش می کنند.

فیلم «لونه زنبور» داستان دو سارق خرده‌پاست (جمشیدی و کیایی) که با تحویل گرفتن جعبه‌ای وارد ماجرایی بزرگ می‌شوند.

محسن کیایی، پژمان جمشیدی، بهاره کیان افشار، هومن برق نورد، پیام احمدنیا، سیاوش چراغی پور و رعنا آزادی ور با حضور فرید سجادی حسینی در این فیلم ایفای نقش می کنند.

منبع: ایرنا

نظر شما
پربیننده ها