ذوالفقاری:

مدیران با روحیه جهادی و اخلاص برای حل مشكلات مردم گام بردارند

معاون امنیتی انتظامی وزیر كشور گفت: مدیران با روحیه جهادی و اخلاص برای حل مشكلات مردم گام بردارند و موجب رضایتمندی مردم شوند.
کد خبر: ۲۷۸۹۰۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۱ - 14February 2018

مدیران با روحیه جهادی و اخلاص برای حل مشكلات مردم گام بردارندبه گزارش دفاع پرس از مازندران به نقل از روابط عمومی استانداری مازندران، «حسین ذوالفقاری» معاون امنیتی انتظامی وزیر كشور در كارگاه آموزشی -امنیتی که در استانداری مازندران برگزار شد، با بیان اینكه مبنا و پایه امنیت استوار و پایدار مردم هستند، اظهار داشت: انشقاق بین دولت و ملت و ایجاد اختلاف نقشه راهبردی دشمن است.

ذوالفقاری با اشاره به این كه تهدیدات دشمنان از روز پیروزی انقلاب اسلامی آغاز شده و هیچ وقت قطع نشده است، تصریح كرد: مشاركت مردم در نظم و امنیت موجب تولید سرمایه اجتماعی می شود.

معاون امنیتی انتظامی وزیر كشور تاكید كرد: مدیران با روحیه جهادی و اخلاص برای حل مشكلات مردم گام بردارند و موجب رضایتمندی مردم شوند.

در این كارگاه آموزشی كه به مدت دو روز با حضور «علیرضا یونسی‌رستمی» معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار در استان مازندران برگزار شد، اساتید مختلف در زمینه آشنایی با قوانین و مقررات امنیتی، مدیریت بحران، تهدیدات و آسیب‌های فضای مجازی و تهدیدات تروریستی به بیان مطالب پرداختند.

در دومین روز این كارگاه آموزشی و امنیتی، فرمانداران در 4 گروه به بحث و بررسی درباره مسائل مطرح شده در كارگاه پرداختند و نتایج بررسی ها در نشست پایانی ارائه و با حضور اساتید فن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار