برگزاری جشنواره فرهنگی و ادبی شهدای دانشجوی آذربایجان شرقی

جشنواره فرهنگی و ادبی شهدای دانشجوی استان آذربایجان شرقی امروز در دانشگاه پیام نور تبریز برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۹۳۶
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۳ - 14February 2018

برگزاری جشنواره فرهنگی و ادبی شهدای دانشجوی استان آذربایجان شرقیبه گزارش دفاع پرس از آذربایجان شرقی، «اکبر قیدری» دبیر کنگره شهدای دانشجوی این استان، اظهار داشت: جشنواره فرهنگی - ادبی شهدای دانشجوی استان از مصوبات هیئت رییسه کنگره شهدا استان بوده که به دانشگاه پیام نور استان محول شده و اجرا می‌شود.

وی افزود: افتتاحیه این جشنواره روز چهارشنبه 25 بهمن ماه از ساعت 11 صبح در دانشگاه پیام نور مرکز تبریز با رونمایی از کتاب «آنچه در یادم مانده است» با محوریت سیری در ادبیات پایداری آذربایجان، با حضور خانواده شهدا و فرمانده سپاه عاشورا کلید خواهد خورد.

قیدری با اشاره به اهداف جشنواره گفت: دستیابی به گنجینه قابل توجهی از محتوا با موضوعات مشخص شده، جریان سازی و فراگیر نمودن فضای دانشگاه‌ها از ارزشهای انقلابی - دینی و تشویق صاحبان استعداد به تولید در حوزه‌های مورد نظر و جلب مشارکت همدلی و وفاق بین آحاد جامعه بویژه دانشجویان موارد مد نظر در این جشنواره است.

وی ابراز داشت: شعر، داستان کوتاه، ایده‌های فرهنگی، فیلمنامه، مقاله و عکس بخشهای جشنواره هستند که در موضوعات سبک زندگی، امر به معروف و نهی از منکر، شهدا، فرهنگ جهاد و شهادت، تاریخ انقلاب و جبهه مقاومت برگزار می‌شود و کارگاه‌هایی هم در نظر گرفته شده است.

قیدری خاطرنشان کرد: دبیرخانه کنگره شهدای دانشجوی استان با همکاری و همراهی روسای دانشگاه‌های استان، اقدامات و برنامه های متنوعی را در قالب جشنواره و همایش به منظور ارج نهادن به مقام شهدا، تبیین و ترویج ارزش‌های اصیل انقلاب اسلامی انجام می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار