پیکر‌های مطهر ۳ شهید گمنام در خرم‌آباد تشییع می‌شوند

مسئول روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان گفت: پیکرهای مطهر سه شهید گمنام هشت سال دفاع مقدس، روز سه‌شنبه اول اسفندماه در خرم‌آباد تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۸۹۶۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷ - 14February 2018

پیکرهای مطهر سه شهید گمنام در خرم‌آباد تشییع می‌شوند«محسن مرادی» مسئول روابط عمومی اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان لرستان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در خرم‌آباد، از تشییع پیکرهای مطهر سه شهیدگمنام دفاع مقدس همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در خرم‌آباد  خبر داد و اظهار داشت: پیکرهای مطهر این شهدای والامقام روز سه‌شنبه اول اسفندماه در تیپ ۵۷ سپاه حضرت ابوالفضل (ع)، تیپ ۲۸۴ شهید سرلشکر «هوشنگ رستمی» سراب دوره و مرکزتربیت معلم «علامه طباطبایی» تشییع و به خاک سپرده خواهد شد.

وی افزود: ۲ تن از این شهدای گمنام در تک دشمن در منطقه «زبیدات» عراق با ۲۰ و ۲۶ سال سن و یک‌نفر دیگر نیز در عملیات «والفجر» در فکه به شهادت رسیده‌اند.

خاطرنشان می‌شود با خاکسپاری این سه شهید گمنام، تعداد شهدای گمنام خاکسپاری شده در استان لرستان به ۱۰۱ شهید والامقام خواهد رسید که در ۳۱ منطقه از استان خاکسپاری شده‌اند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار