برج میلاد در ایام فاطمیه برگزار می‌کند؛

شب شعر «عطر یاس» و نمایشگاه «القاب و اسماء حضرت زهرا (س)»

همزمان با آغاز ایام فاطمیه برنامه‌های شب شعر «عطر یاس» و نمایشگاه «القاب و اسماء حضرت زهرا (س)» در برج میلاد برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۹۶۳
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۱۰ - 14February 2018

به گزارش گروه فرهنگ و هنر دفاع پرس، شب شعر «عطر یاس» فردا (پنجشنبه 26 بهمن ماه) ساعت 15 در گالری غربی برج میلاد برگزار خواهد شد.

در این مراسم شاعرانی همچون هادی جانفدا، میلاد حسنی، علیرضا رافتی و صابر خراسانی در وصف حضرت فاطمه زهرا (س) شعرخوانی می کنند و همچنی حسین رستمی به اجرای مرثیه خوانی می پردازد. این مراسم ساعت 15 تا 19 در گالری غربی برگزار می شود.

برگزاری نمایشگاه و ورکشاپی با محوریت حضرت فاطمه (س) در آئینه هنر از جمله برنامه‌هایی است که امروز (چهارشنبه 25 بهمن ماه) در گالری شرقی برج میلاد برگزار می شود.

در این نمایشگاه 40 هنرمند شرکت کرده و در حدود 60 اثر در بخش های تجسمی، خط، خط- نقاشی، پوستر، عکس، گرافیک و صنایع دستی به نمایش درمی آید.

همچنین 5 هنرمند از هنرهای تجسمی از امروز در قالب کارگاهی، القاب و اسماء حضرت زهرا (س) را خط و خط ـ نقاشی می کنند و پس از اتمام کار آثار در معرض دید عموم قرار می دهند.

این نمایشگاه و ورک شاپ به مدت پنج روز (تا 30 بهمن ماه) در گالری شرقی برج میلاد پابرجاست و علاقه مندان می توانند از ساعت 10 تا 21 از این نمایشگاه بازدید کنند.

انتهای پیام/ 121

نظر شما
پربیننده ها