برگزاری اولین یادواره شهید «اسماعیلی‌سزاری» در اندیمشک

اولین یادواره شهید «محمد اسماعیلی‌سزاری» اواخر اسفند ماه به میزبانی شهرستان اندیمشک برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۹۷۴
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۰ - 14February 2018

برگزاری اولین یادواره ی شهیدی که فدای فداکاری اش شدبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، سومین نشست هماهنگی برای برگزاری اولین یادواره شهید «محمد اسماعیلی‌سزاری» امروز در اداره کل راه آهن زاگرس برگزار شد.

در این مراسم که نمایندگان راه آهن زاگرس و موسسه فرهنگی هنری غدیر حضور داشتند، نظرات و پیشنهادات نهایی جهت برگزاری هر چه باشکوه‌تر این یادواره مورد بحث و‌ بررسی قرار گرفت.

تعیین زمان و مکان یادواره، مهمانان و مدعوین، سین برنامه، تجلیل از خانواده شهید سزاری، نصب یادمان در محل شهادت این چهره ایثارگر، همچنین تالیف یک جلد کتاب، ساخت مستندی جدید در ارتباط با حماسه محمد اسماعیلی و... از جمله محورهای این نشست بود.

اولین یادواره شهید «محمد اسماعیلی‌سزاری» اواخر اسفند امسال و به میزبانی شهرستان اندیمشک و با حضور پرشور خانواده معظم شهدا و رزمندگان مدافعان حرم، سنگربانان مقاوم کرخه و دز در هشت سال دفاع مقدس، برگزار می‌شود.

بسیجی شهید «محمد اسماعیلی‌سزاری» در یکی از شب‌های سال 1364 وقتی می‌بینید که مسیر قطار حامل رزمندگان هشت سال دفاع مقدس مسدود شده، با روشن کردن فانوس و اقدامات لازم از بروز سانحه خطرناک و سقوط قطاری که بیش از 700 رزمنده را در خود جای داده جلوگیری می‌کند و در نهایت جان خود را در این حادثه از دست می‌دهد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار