علی واحد در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس:

حضور مدیران استان اردبیل در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برای الگوبرداری است

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل گفت: حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی استان اردبیل در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جهت الگوبرداری و استفاده از تجربیات اداره این مجموعه است.
کد خبر: ۲۷۸۹۷۷
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۴ - 14February 2018

علی واحد مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل صبح امروز در نشست مدیران دستگاه های اجرایی این استان با مدیرعامل موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، در گفت‌وگو با خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس با اشاره به این نشست، اظهار داشت: حضور این مدیران و اعضای شورای هماهنگی حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس به جهت الگوبرداری از موزه و استفاده از تجربیات اداره این مجموعه است.

وی ادامه داد: این بازدید می‌تواند گام خوبی برای راه اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان اردبیل باشد.

واحد تصریح کرد: از اوایل سال 95 احداث مرکز فرهنگی دفاع مقدس را در بهترین نقطه استان اردبیل آغاز کردیم و در این زمینه جمع کثیری از پیشکسوتان انقلاب و دفاع مقدس احساس دِین کرده و ما را یاری دادند.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل ادامه داد: استاندار، فرماندار، شهردار، رییس شورای اسلامی شهر اردبیل و دستگاه‌های دیگر تا به امروز برای برپایی این مرکز کمک‌های مالی و معنوی خوبی کردند و امیدواریم در دهه فجر 97 این مرکز را افتتاح کنیم.

انتهای پیام/ 116

نظر شما
پربیننده ها