استان گلستان میزبان پیکر 4 شهید گمنام خواهد بود

مراسم استقبال از پیکر مطهر چهار شهید گمنام دفاع مقدس روز شنبه 28 بهمن‌ماه به میزبانی استان گلستان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۲۷۸۹۷۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۱ - 14February 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، روز شنبه 28 بهمن ماه استان گلستان مفتخر به حضور چهار شهید گمنام می‌شود و مردم شهیدپرور استان ساعت 13 به استقبال این آلاله‌های خوش‌نام در محل میدان بسیج گرگان می‌روند.

سپس پیکر دو شهید برای مراسم وداع، تشییع و تدفین به شهرستان آزادشهر منتقل می‌شود و 2 شهید نیز در گرگان خواهند ماند.

روز شنبه 28 بهمن ماه همزمان با نماز مغرب و عشا مراسم وداع با 2 شهید در شهرستان گرگان در محل دانشگاه آزاد اسلامی گرگان و مراسم وداع با 2 شهید دیگر در شهرستان آزادشهر در محل مسجد جامع این شهر برگزار خواهد شد.

همچنین روز یکشنبه 29 بهمن مراسم تشییع 2 شهید در شهرستان گرگان ساعت 8:30 از محل معراج شهدای گرگان (بهداری سپاه) به سمت چهارراه شهدا انجام و جهت تدفین به دانشگاه آزاد اسلامی گرگان منتقل خواهد شد و مراسم تشییع 2 شهید دیگر در آزادشهر ساعت 9 از محل فلکه مرکزی انجام و جهت تدفین به دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر منتقل خواهد شد.

دو شهید والامقام که در دانشگاه آزاد گرگان تدفین خواهند شد، یکی 22 ساله و مربوط به عملیات کربلای 6 در منطقه سومار و دیگری نیز 22 ساله و مربوط به عملیات محرم در منطقه شرهانی تفحص شده‌اند.

دو شهید والامقام که در دانشگاه آزاد اسلامی آزادشهر تدفین خواهند شد، یکی 25 ساله و در عملیات بیت المقدس 5 در منطقه پنجوین و دیگری 26 ساله و در عملیات بدر در منطقه شرق دجله به درجه رفیع شهادت نائل آمده‌اند.

استان گلستان میزبان پیکر مطهر 4 شهید گمنام خواهد بود

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار