سردار حسام:

شهید «حسین همدانی» در صلابت و استواری رفیع‌تر از کوه الوند است

نویسنده مطرح حوزه ادبیات پایداری گفت: سردار شهید همدانی به همه ما این پیام را داد که از مسیر و طریق عاشورا می‌توان به همه دوستان خود رسید و با تحقیق و شناخت درست از ابعاد شخصیتی این شهید سرافراز می‌توان صلابت و استواری وی را رفیع‌تر از کوه الوند دانست.
کد خبر: ۲۷۸۹۷۹
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۹ - 14February 2018

شهید «حسین همدانی» در صلابت و استواری رفیع‌تر از کوه الوند استبه گزارش دفاع پرس از همدان، سردار «حمید حسام» نویسنده مطرح حوزه ادبیات پایداری و خالق کتاب‌های تحسین شده از جانب رهبر معظم انقلاب امروز در مراسم اختتامیه جشنواره خاطره‌نویسی ویژه سردار شهید «حسین همدانی» با تبریک به مناسبت ورود به چهلمین سال پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت: برای من بهترین راه و مسیر برای شناخت شخصیت شهید «حسین همدانی» تامل در واژه «چهل» بود.

وی در ادامه با اشاره چهل سال مجاهدت‌های شهید همدانی اضافه کرد: مردی که شهادتش در مسیر اربعین و مسیر حضرت زینب کبری (س) و این موضوع برای ما خاکیان بسیار عجیب است.

حسام همچنین با بیان اینکه مراسم اربعین شهادت این سردار شهید نیز با اربعین امام حسین (ع) نیز همزمان و متقارن بود یادآور شد: در معارف اسلام نیز عدد «چهل» بیان‌گر کمال است و پروردگار متعال نیز گل «آدم» را در چهل روز سرشته است.

وی بیان داشت: سردار شهید «حسین همدانی» به راستی که به همه ما آموخت و این پیام را داد که از مسیر و طریق عاشورا می‌توان به همه دوستان خود رسید و با تحقیق و شناخت درست از ابعاد شخصیتی این شهید سرافراز می‌توان صلابت و استواری وی را رفیع‌تر از کوه الوند دانست.

این پیشکسوت دفاع مقدس افزود: امروز روایت شهید همدانی را باید از زبان خواهر «دباغ»، شهید «محمود شهبازی»، شهید «حسن باقری» و شهید «صیاد شیرازی» شنید و «لشکر قدس گیلان» باید دلیرمردی‌های این مرد بزرگ بگوید.

حسام یادآور شد: اگر شهید همدانی در عملیات مرصاد و فتنه سال 88 نبود نتیجه‌ای که امروز شاهد آن هستیم به حتم حاصل نمی‌شد و شاهد آرامش و ثبات امروز در کشور نبودیم.

وی در پایان با اشاره به اینکه برای مطالعه و شناخت ابعاد مختلف شخصیتی شهید همدانی ساعت‌ها زمان لازم خواهد بود تصریح کرد: سردار «قاسم سلیمانی» و همچنین «سیدحسین نصرالله» باید از عظمت و نقش شهید همدانی در کشور سوریه بگویند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها