سردار سلامی:

مسئولان باید با الگوی دفاع مقدس مشکلات امروز کشور را رفع کنند

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گقت: مسئولان باید با الگوگیری از دفاع مقدس مشکلات امروز کشور را رفع کنند.
کد خبر: ۲۷۸۹۸۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۰۶ - 14February 2018

شهدا تندیسی مجسم از حجت جاودان هستند.به گزارش دفاع پرس از یزد، سردار سرتیپ پاسدار «حسین سلامی» جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در کنگره ملی شهید «محمدحسین ذوالفقاری» شهید شاخص دانش آموزی کشور، ضمن تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س)، اظهار داشت: شهید ذوالفقاری انسانی به ظاهر کوچک و در حقیقت معنا فردی بزرگ و آسمانی بوده است.

وی با بیان این‌که شهید محمدحسین ذوالفقاری در عاشورا به دنیا آمده و بعد از 12 سال زندگی در عاشورا به شهادت رسیده است، افزود: شهدا تندیسی مجسم از حجت جاودان هستند.

جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در ادامه با اشاره به این که شهید ذوالفقاری سقای جبهه‌های حق علیه باطل بود، گفت: وی و دیگر شهدای انقلاب، رمز غلبه اسلام بر استکبار هستند.

وی شهادت را اوج قله فضیلت دانست و بیان کرد: برخورداری از فرهنگ غنی ایثار و شهادت، مهم‌ترین ویژگی انقلاب اسلامی ایران است.

سردار سلامی در ادامه با بیان این‌که رهبران بزرگ همواره مولد ملت‌های بزرگ هستند، افزود: هیچ ملتی بدون رهبر بزرگ و قدرتمند، بزرگ نمی‌شوند.

وی با اشاره به این‌که ملت ایران در تراز امام خمینی (ره) به عنوان رهبری بزرگ و مقتدر رشد کرده است، گفت: تاریخ نمی‌تواند واقعیت‌های ایجاد شده در انقلاب اسلامی را درک و بیان کند.

جانشین فرمانده کل سپاه تأکید کرد: قدرت امروز ایران اسلامی را ثروتی درونی و محصولی نشأت گرفته از جوانان ولایت‌مدار و متعهد به ارزش‌‌های انقلاب و نظام اسلامی ایران است.

وی با اشاره به وجود برخی مشکلات در حوزه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: مسئولان باید با مدل جنگ رفع مشکلات امروز کشور را در دستور کار خود قرار دهند.

سردار سلامی با بیان این‌که امروز ایران آسیب ناپذیرترین و امن‌ترین کشور دنیا است، افزود: امنیت و اقتدار امروز ایران اسلامی نتیجه توانایی اسلام و ولایت در هدایت امت است.

جانشین فرمانده کل سپاه با اشاره به این‌که تمام قوا و ارکان ایران اسلامی در جنگ علیه توطئه‌های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی دشمنان هستند، تأکید کرد: ما با رهبری مقام معظم رهبری بسیار بزرگ‌تر از مشکلات و معضلات امروز کشور هستیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار