حضور انتشارات اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در نمایشگاه کتاب

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان از برپایی غرفه انتشارات این اداره‌کل در دوازدهمین نمایشگاه کتاب استان خبر داد.
کد خبر: ۲۷۸۹۸۱
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۵۳ - 14February 2018

حضور انتشارات اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس در نمایشگاه کتاب خوزستانسردار «محمد علیپور» مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان در گفت‌وگو با دفاع پرس از خوزستان اظهار داشت: با هماهنگی‌های بعمل آمده در دوازدهمین نمایشگاه کتاب خوزستان که عصر امروز افتتاح خواهد شد، حضور خواهیم داشت و کتاب‌های منتشره در سال‌های اخیر را به نمایش عموم خواهیم گذاشت.

وی با بیان اینکه این غرفه با هدف معرفی آثار دفاع مقدس و تشویق نویسندگان خوزستانی در این حوزه برپا می‌شود، گفت: اداره کل حفظ آثار خوزستان، امسال ۳۰ عنوان کتاب در حوزه دفاع مقدس منتشر کرده که این آثار در زمینه پژوهش، شعر، داستان، کودک و خاطره هستند ضمن اینکه در سال گذشته نیز ۳۰ اثر از سوی این اداره کل در این حوزه چاپ و منتشر شده است.

علیپور ادامه داد: واحد ادبیات و انتشارات ما توانسته با همکاری و مشارکت کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان، اقدام به چاپ و نشر ۹ اثر در حوزه کودک و نوجوان در زمینه نقاشی، شعر و داستان نماید که در نمایشگاه امسال نیز عرضه خواهند شد.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان افزود: امسال با برنامه‌هایی همچون برگزاری نشست آسیب‌شناسی حوزه چاپ و نشر آثار ادبیات دفاع مقدس با حضور نویسندگان این حوزه، تجلیل از نویسندگان خوزستانی برگزیده کتاب سال، نقد و رونمایی از کتاب های تازه منتشر شده و مسابقات کتابخوانی در نمایشگاه امسال حضور خواهیم داشت.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار