فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان در گفت‌وگو با دفاع پرس:

مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس باید با برنامه‌ریزی درست به جوانان بازگو شود

فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان گفت‌: مسئولان امر فرهنگی باید طوری برنامه‌ریزی کنند تا قشر جوان فعلی از رویدادها، مجاهدت‌ها و ایثار دوران دفاع مقدس مطلع شوند.
کد خبر: ۲۷۸۹۸۵
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۲ - 14February 2018

باید طوری برنامه ریزی کرد تا جوان امروزی از مجاهدت‌های دوران دفاع مقدس باخبر شودامیر سرتیپ دوم ستاد «غلامحسین ظهیرمالکی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 21 حمزه آذربایجان در گفت‌وگو با خبرنگار دفاع پرس در آذربایجان شرقی در خصوص راه‌ اندازی مرکز فرهنگی دفاع مقدس این استان، اظهار داشت: مسئولان امر فرهنگی باید طوری برنامه‌ریزی کنند، تا قشر جوان فعلی از رویدادها، مجاهدت‌ها و ایثار دوران دفاع مقدس مطلع شوند.

وی متذکر شد: باید ترتیبی اتخاذ شود تا در آینده و پس از تجهیز محتوایی مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، اقشار مختلف مردم خصوصا دانش آموزان و دانشجویان از این محل بازدید کرده و از وقایع آن روزها با خبر شوند.

این مسئول با بیان اینکه در مرکز فرهنگی دفاع مقدس مکان‌هایی برای نمایش دستاوردها و اقدامات ارتش جمهوری اسلامی در دوران جنگ و پس از آن پیش‌بینی شده، گفت: اقدامات دلاور‌مردان ارتش در دوران دفاع مقدس در نوع خود بی نظیر بوده و سعی خواهیک کرد با نشان دادن قسمتی از آن رشادت ها و فداکاری‌ها در این مرکز فرهنگی و معرفی شهدا و رزمندگان ارتش جمهوری اسلامی، گامی موثر در ترویج فرهنگ ایثار و شهادت برداریم.

انتهای پیام/ 

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار