سردار رحیمی خبر داد؛

بازداشت ۹۰ دلال بازار ارز

فرمانده انتظامی تهران بزرگ در نشست خبری با اصحاب رسانه گفت: طی 100 فقره بازرسی‌های انجام شده ۹۰ نفر از دلالان بازار ارز دستگیر شدند.
کد خبر: ۲۷۹۰۰۸
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۵ - 14February 2018

به گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، سردار رحیمی در نشست خبری با اصحاب رسانه اظهار داشت: طی 100 فقره بازرسی های انجام شده ۹۰ نفر از دلالان بازار ارز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در این خصوص ۱۰ صرافی پلمب شد و ۶۰ صرافی تذکر گرفتند.

رحیمی افزود: چندنفر از سرشاخه های اصلی دستگیر شدند و پلیس در مراکز تجمع آنها حضور خواهد داشت.

رییس پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه کار اطلاعاتی و رصد این عملیات از یک ماه قبل انجام شده افزود: این عملیات در کمتر از 10 دقیقه انجام شد و نفرات اصلی دلالی بازار ارز دستگیر شدند.

وی در پاسخ به سوال خبرنگار دفاع پرس مبنی بر اینکه این عملیات‌ آیا ادامه خواهد داشت، افزود: ماموران نیروی انتظامی در خیابان منوچهری، پاساژ افشار و سبزه میدان بازار بزرگ مستقر خواهند داشت و این عملیات‌ها ادامه خواهد داشت.

سردار رحیمی خاطرنشان کرد: در این عملیات بالغ بر ۵۰۰ هزار انواع ارز کشف شده است.

رییس پلیس تهران بزرگ با بیان اینکه مسئولیت اصلی این عملیات با پلیس آگاهی بود، اضافه کرد: در این عملیان پلیس اطلاعات و امنیت و یگان امداد حضور داشتند.

سردار رحیمی افزود: این عملیات به درخواست مسئولین دولت و بانک مرکزی برگزار شده و اغلب کسانی که دستگیر شدند سابقه دار هستند.

رییس پلیس تهران بزرگ افزود: در این خصوص برای پلیس فتا هم ماموریت‌هایی تعریف شده که در فضای مجازی نتوانند تبلیغ فروش ارز انجام دهند.

انتهای پیام/ 241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار