فرمانده بسیج شرکت توانیر:

پشتیبانی از ولایت باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده است

سردار «هاشم صحراپور» با اشاره به این‌که بارها و بارها دشمنان انقلاب اسلامی در خارج از کشور توطئه‌های زیادی علیه ملت ایران ایجاد کرده‌اند، گفت: پشتیبانی از ولایت باعث پیروزی انقلاب اسلامی در همه برهه‌ها شده است.
کد خبر: ۲۷۹۰۳۰
تاریخ انتشار: ۲۵ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۵ - 14February 2018

پشتیبانی از ولایت باعث پیروزی انقلاب اسلامی شده استبه گزارش دفاع پرس از زنجان، سردار «هاشم صحراپور» فرمانده بسیج شرکت توانیر، در مراسم یادواره شهدای شرکت توزیع برق زنجان و رونمایی از کتاب «پا‌به‌پای جنگ» با اشاره به این‌که بارها و بارها دشمنان انقلاب اسلامی در خارج از کشور توطئه‌های زیادی علیه ملت ایران ایجاد کردند، اظهار داشت: امروز ما می‌بینیم که در رأس نظام، رهبری عزیز خط مشی را به ما نشان می‌دهند و این پشتیبانی ولایت باعث پیروزی انقلاب اسلامی در همه برهه‌ها شده است.

وی افزود: ما به ملت خودمان افتخار می‌کنیم که در 22 بهمن‌ماه امسال نیز به صحنه آمدند و برخلاف توطئه‌های دشمن، با حضور حماسی خود باعث خنثی شدن توطئه‌های دشمنان شدند.

وی به اهداف ملت ایران در پیروزی انقلاب نیز اشاره کرد و گفت: آن‌چه که خیلی مهم و در رأس همه اهداف قرار داشت، رمز کلمه «وحدت» و ایمان ملت ایران و دفاع از ولایت بود.

فرمانده بسیج شرکت توانیر تصریح کرد: ملت ایران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، اهداف الهی و اهل بیتی داشتند.

وی مطیع رهبر بودن را یکی از رمز‌های پیروزی ملت ایران در انقلاب اسلامی دانست و خاطرنشان کرد: تک‌تک ملت ایران در سال 57 اعتقاد داشتند که این انقلاب قطعا پیروز خواهد شد، چرا که انقلاب ما درس گرفته از مکتب اهل بیت (ع) و مکتب حسینی بود و این‌ها باورهایی بود که ملت عزیز ما بعد از سال‌ها رنج و مشقت باور کردند و به این ایمان رسیدند که با ایمان کامل می‌توان به هدف‌های والا و نهایی رسید.

وی وحدت ملت ایران در پیروزی انقلاب را یکی دیگر از رمز‌های پیروزی انقلاب اسلامی عنوان کرد و گفت: ملت ایران در پیروزی انقلاب و نابودی کفار با هم یک صدا بودند و وحدت کلمه داشتند.

فرمانده بسیج شرکت توانیر، دفاع از ولایت فقیه را یکی از مهم‌ترین رمز پیروزی‌های انقلاب اسلامی دانست و افزود: در تاریخ گذشته کشورمان در دفاع از آرمان‌های انقلاب می‌بینیم که برای رسیدن به پیروزی و دفاع از ولایت باید پای کار باشیم و حتما باید برای رسیدن به اهداف خود محکم بایستیم.

سردار صحراپور درس‌های عاشورا را از اهداف مهم انقلاب اسلامی ایران عنوان کرد و گفت: یاران اباعبدالله الحسین (ع) درس‌های بزرگی به ما دادند که اگر دفاع از ولایت داشته باشیم، می‌توانیم به پیروزی برسیم.

فرمانده بسیج شرکت توانیر افزود: اهداف انقلاب در کشور ما رسمیت گرفت و در حال حاضر بعد از 39 سال، همان هدف بسیار ارزشمند «ایمان و وحدت» در رأس نظام است.

خاطرنشان می‌شود در این مراسم از کتاب «پا‌به‌پای جنگ» روایت‌گر خاطرات رزمندگان شرکت توزیع برق زنجان که حاصل ۴۲ ساعت گفت‌وگو با ۴۲ نفر از رزمنده دوران دفاع مقدس است، رونمایی شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها