رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت:

جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، متفاوت‌ترین جنگ دنیا بود/ فرهنگ تکریم از رزمندگان باید در جامعه ترویج شود

«صفرعلی براتلو» گفت: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، از لحاظ اهداف سیاسی متفاوت‌ترین جنگ دنیا بود و در این جنگ تجربیات گران‌بها و بسیار باارزشی نصیب رزمندگان ما شد.
کد خبر: ۲۷۹۱۴۱
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۳۵ - 15February 2018

جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، متفاوت‌ترین جنگ دنیا بود/ فرهنگ تکریم از رزمندگان باید در جامعه ترویج شودبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرمان، «صفرعلی براتلو» رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت در نشست هم‌اندیشی پیشکسوتان جهاد و مقاومت که با حضور یادگاران دوران دفاع مقدس در تالار اصلی مرکز فرهنگی دفاع مقدس کرمان برگزار شد، اظهار داشت: امروز افتخار حضور در بین افرادی را داریم که برای این نظام و انقلاب افتخارآفرینی کردند، به‌خصوص رزمندگان استان کرمان که خط‌شکن بودند و همچنین فرزند کرمان سردار حاج قاسم سلیمانی، این مجاهده نستوه به‌عنوان چهره ملی، محبوب و دوست داشتنی است که عاشقانه برای این کشور و این نظام خدمت می‌کند.

وی با تقدیر از حضور پرشور مردم در راهپیمایی یوم الله 22 بهمن، گفت: راهپیمایی مردم کرمان نیز که با سخنرانی سردار حاج قاسم سلمیانی همراه بود که حضوری حماسی دیگری در تاریخ این استان رقم زد.

براتلو همچنین به اهداف این نشست اشاره کرد و گفت: شما رزمندگان رسالت سنگینی به دوش دارید و از نفس و وجود شما امنیت در این کشور برقرار شده است و شما پیشکسوتان نیز اکنون پای در رکاب سردار سلیمانی در جبهه‌های مقاومت و نبرد با تکفیری ها شرکت کردید که در این جبهه‌ها چندین نفر از همرزمان‌تان نیز به شهادت رسیده‌اند.

وی خطاب به پیشکسوتان دفاع مقدس گفت: شما رزمندگان زمانی که جنگ تحمیلی آغاز شد، با کمترین امکانات جنگیدید،هم اکنون نیز با وجود همه مشکلات، حفظ این نظام و بار این انقلاب به دوش شما است و شما رسالت سنگینی در این زمینه دارید.

رئیس سازمان پیشکسوتان جهاد و مقاومت ادامه داد: باید فرهنگ تکریم از رزمندگان در جامعه ترویج یابد و ما به کمک تک تک شما پیشکسوتان سپاهی، ارتشی، نیروی انتظامی و بسیجی، در این زمینه نیاز داریم تا نسل جوان با ایثارگران، شهدا و به اهداف آن‌ها بیشتر آگاهی پیدا کنند.

براتلو خاطرنشان کرد: جنگ تحمیلی عراق علیه ایران، از لحاظ اهداف سیاسی متفاوت‌ترین جنگ دنیا بود و در این جنگ تجربیات گران‌بها و بسیار باارزشی نصیب رزمندگان ما شد و اگر این تجربیات توسط شما بزرگواران به جامعه منتقل شود، مردم و جوانان این مملکت که دوران هشت سال دفاع مقدس را ندیدند، با واقعیات جنگ آشنا می‌شوند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها