فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان:

انقلاب اسلامی با تمام فراز و فرودها در اوج اقتدار قرار دارد

امیر «مهدی معمارباشی» گفت: حضور فعال مردم غیور ایران در صحنه‌ها و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری، خط بطلانی بر تمام توطئه‌های دشمنان انقلاب اسلامی است و اکنون انقلاب اسلامی با تمام فراز و فرودها، در اوج اقتدار و عزت در منطقه و جهان قرار دارد.
کد خبر: ۲۷۹۱۴۴
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۸:۳۷ - 15February 2018

به گزارش دفاع پرس از استان گلستان، همایش پیشکسوتان آجا در گلستان، با حضور امیر «مهدی معمارباشی» فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکری 30 پیاده گرگان، سرهنگ «مسعود جمشیدی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گلستان و جمعی از پیشکسوتان ارتش در تالار کیمیا قرارگاه عملیاتی لشکر 30 گرگان برگزار شد.

انقلاب اسلامی با تمام فراز و فرودها، در اوج اقتدار و عزت در منطقه و جهان قرار دارد

در این مراسم سرتیپ دوم معمارباشی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و دهه فجر اظهار داشت: در حالی که چهار دهه از پیروزی انقلاب اسلامی می گذرد، کسانی که در سالهای این نهضت بزرگ حضور داشتند، به این نکته اشاره دارند که بدخواهان این انقلاب از هیچ دسیسه و توطئه ای برای تضعیف و براندازی ایران اسلامی کوتاهی نکرده اند.

معمارباشی افزود: ترور شخصیتهای علمی و سیاسی، هشت سال دفاع مقدس، فتنه های داخلی، تحریم های اقتصادی و... از جمله این توطئه ها است و حضور فعال مردم غیور ایران در صحنه ها و رهبری عالمانه مقام معظم رهبری، خط بطلانی بر تمام این توطئه هاست و اکنون انقلاب اسلامی با تمام فراز و فرودها، در اوج اقتدار و عزت در منطقه و جهان قرار دارد.

 فرمانده قرارگاه عملیاتی لشکری 30 پیاده گرگان در خصوص انتقال فرهنگ ایثار و شهادت به نسل جوان گفت: از همه پیشکسوتان عزیز دوران دفاع مقدس می خواهم نهایت همکاری لازم را در راستای نشر خاطرات و اسناد دوران دفاع مقدس با مجموعه اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس داشته باشند تا آثار ارزشمند آن دوران سراسر حماسه و ایثار، به نسل جوان منتقل شود.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار