مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس آذربایجان شرقی:

بعضی کشورها جنایات خود را به نام فرهنگ مقاومت به مردم عرضه می‌کنند

سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» با بیان این‌که فرهنگ ریشه در عقبه یک ملت دارد، گفت: بعضی کشور‌ها جنایات خود را به نام فرهنگ مقاومت به خورد مردم می‌دهند، در حالی‌که چیزی ندارند.
کد خبر: ۲۷۹۱۵۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۶ - 15February 2018

بعضی کشورها جنایات خود را به نام فرهنگ مقاومت به مردم عرضه می‌کنندبه گزارش دفاع پرس از تبریز، سرتیپ دوم پاسدار «عزت‌الله جعفری» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی، در آیین افتتاحیه جشنواره فرهنگی و ادبی کنگره دانشجویان شهید استان که در دانشگاه «پیام نور» تبریز برگزار شد، اظهار داشت: فرهنگ، ریشه در عقبه یک ملت دارد، بعضی کشورها جنایات خود را به نام فرهنگ مقاومت به خورد مردم می‌دهند در حالی‌که چیزی ندارند.

وی افزود: برخی به دروغ برای خودشان فرهنگ‌سازی مقاومت می‌کنند در حالی‌که موضوع آن‌گونه نیست، آمریکا خود را دموکراتیک‌ترین کشور می‌داند اما یک کشور جنایت‌کار و اولین تولیدکننده و به کارگیرنده سلاح هسته‌ای در جهان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان آذربایجان شرقی با اشاره به سناریو سازی برخی کشورها مطابق با ذائقه جامعه، عنوان کرد: این کشورها می‌خواهند تا توده مردم را با خود همراه کنند، ما نمی‌خواهیم مثل غرب تاریخ سازی کنیم، زیرا تاریخ داریم و یک فرهنگ غنی مقاومت نیز در طول دفاع مقدس ساخته شد.

وی ادامه داد: ملت بزرگ ایران با کمترین امکانات در جنگ تحمیلی جنگیدند و پیروزی نتیجه همین فرهنگ بود، باید صدها سال روی فرهنگ جنگ کار کنیم، امروز وقتی مقام معظم رهبری از «آتش به اختیار» سخن به میان می‌آورند یعنی کار کردن بر روی فرهنگ امروز از نان شب واجب‌تر است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار