سردار اشتری در جمع خبرنگاران:

پیشرفت کشور در گرو توجه به ارزش‌های دفاع مقدس است

فرمانده نیروی انتظامی با تاکید بر نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سطوح مختلف جامعه گفت: هر جا که به دفاع مقدس و ارزش‌های دفاع مقدس توجه کردیم، به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافتیم.
کد خبر: ۲۷۹۱۶۶
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۸ - 15February 2018

لزوم انتقال گنجینه دفاع مقدس به نسل جوانبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ پاسدار «حسین اشتری» فرمانده نیروی انتظامی در حاشیه ششمین جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: به حمدالله امروز مصوبات خوبی را در جلسه داشتیم که از قبل کارشناسان و مدیران مربوطه بر روی این موضوعات کار کرده و اصلاحات مختصری بر روی آن صورت گرفت که امروز پس از تصویب به نهادهای مربوطه ابلاغ شد.

وی افزود: امیدواریم با هماهنگی و تعاملاتی که در چند سال اخیر در حوزه حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس به وجود آمده است، بتوانیم این گنجینه عظیم را در بین اقشار مختلف مردم جاری و ساری کنیم.

سردار اشتری خاطرنشان کرد: هر جا که به دفاع مقدس و ارزش‌های دفاع مقدس توجه کردیم، به پیشرفت‌های قابل توجهی دست یافتیم و اگر بتوانیم روحیه انقلابی و جهادی برگرفته از دفاع مقدس را در سطح جامعه ترویج کنیم، قطعا استقلال و سربلندی را برای ملت و نظام مقدس جمهوری اسلامی به دست آورده‌ایم.

فرمانده ناجا تصریح کرد: امیدواریم که بتوانیم رهروان خوبی برای شهدا و رزمندگان اسلام باشیم و آثار به‌جا مانده از جنگ تحمیلی را که بسیار ارزشمند و عظیم است به نسل‌های بعدی منتقل کنیم.

وی در خصوص همکاری و تعاملات این نیرو با ستاد اجرایی راهیان نور گفت: نیروی انتظامی در موضوعات امنیتی، ترافیکی و انتظامی همواره همراه راهیان نور بوده و بحمدالله در دو سال گذشته نیز این همکاری بسیار نزدیک و مطلوب بوده است به طوری که اثرات مثبت آن را در صحنه مشاهده کردیم.

سردار اشتری افزود: امروز هم اعلام کردیم که با تمام توان در خدمت راهیان نور هستیم و امیدواریم امسال هم مثل سال‌های گذشته، اقشار مختلف مردم بتوانند در امنیت و آرامش از فضای معنوی راهیان نور استفاده کنند.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار