سردار کارگر در جمع خبرنگاران:

سند ملی راهیان نور تصویب شد

رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از تصویب سند ملی راهیان نور در جلسه هیات امنای این بنیاد خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۲۰۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۶ - 15February 2018

سند ملی راهیان نور تصویب شدبه گزارش خبرنگار حماسه و جهاد دفاع پرس، سردار سرتیپ بسیجی «بهمن کارگر» رئیس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در حاشیه برگزاری جلسات هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در جلسه هیات امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گزارش شرفیابی خدمت فرمانده معظم کل قوا، همایش مدیران بنیاد و عملکرد و دستاوردهای پنج ساله بنیاد ارائه شد.

وی افزود: همچنین در این جلسه سند ملی راهیان نور کشور پس از بحث و بررسی توسط اعضا به تصویب رسید که البته قرار شد اصلاحاتی نیز در آن صورت بگیرد و پس از تصویب رهبر معظم انقلاب در کشور اجرا خواهد شد.

سردار کارگر گفت: موضوع دیگری که در این جلسه مطرح شد، نظارت بر آثار ادبی و تاریخی دفاع مقدس بود که بر عهده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس است.

وی اضافه کرد: در این جلسه گزارش بودجه سال ۹۶ ارائه و درصد‌های بودجه سال ۹۷ نیز به تصویب رسید. همچنین با تصویب اعضا، معاون آموزش و پژوهش ستاد کل نیرو‌های مسلح به عضویت هیات امنا بنیاد درآمد.

سردار کارگر در خصوص جلسه هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز بیان کرد: موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس با همکاری شهرداری و شورای شهر تهران شکل گرفته است. در اسفندماه سال گذشته باغ‌موزه دفاع مقدس تهران به موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس تبدیل شد.

رییس هیات مدیره موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس ادامه داد: شهرداری و شورای شهر تهران همکاری بسیار خوبی دارند. در موضوع بودجه نیز نسبت به سال گذشته کاهشی ایجاد نکردند و میزان بودجه سال ۹۶ برای سال 97 به تصویب رسید؛ علی‌رغم اینکه شهرداری و شورا مشکلات فراوانی در زمینه بودجه دارند.

سردار کارگر خاطرنشان کرد: سند راهبردی موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس نیز در این جلسه ارائه و قرار شد در جلسات بعدی با پیشنهادات اعضا به تصویب برسد.

وی در پایان از همکاری شهرداری و شورای شهر تهران و به خصوص نجفی شهردار تهران، هاشمی رییس شورای شهر تهران و حق‌شناس رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر که از اعضای هیات امنای موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس هستند، تقدیر کرد.

انتهای پیام/ 211

نظر شما
پربیننده ها