مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان البرز:

استان البرز میزبان ۹ شهید گمنام خواهد شد

«ابوالفضل اسلامی» گفت: همزمان با ایام فاطمیه در استان البرز میزبان ۹ شهید گمنام در نقاط مختلف استان هستیم که این شهدای والامقام در روز جمعه ۲۷ بهمن طی یک تشییع سراسری بر روی دستان قدرشناس عموم مردم مورد استقبال قرار می‌گیرند.
کد خبر: ۲۷۹۲۰۸
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۴ - 15February 2018

استان البرز میزبان ۹ شهید گمنام خواهد شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از کرج، جلسه ستاد استانی استقبال از پیکر مطهر ۹ شهید گمنام دفاع مقدس در اداره‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز تشکیل برگزار شد.

سردار سرتیپ دوم پاسدار «ابوالفضل اسلامی» مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز در این جلسه اظهار داشت: شهدای گمنام امامزاده‌هایی هستند که ما در جست‌وجوی شفاعت آن عزیزان در هنگام زیارت حرم‌شان هستیم.

وی افزود: ما همیشه معتقدیم که شهدا زمان و مکان تدفین خود را انتخاب و مشخص می‌کنند و مسئولیت ما فقط عمل به تکلیف در جهت حفظ شأن و منزلت شهدای والامقام است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان البرز با اشاره به این نکته که شهدا همیشه سبب بالا بردن بصیرت و مسبب وحدت و انسجام در جامعه هستند، افزود: به حمدالله با همت و همدلی مسئولان و درخواست مردم شهید پرور استان البرز، در ایام فاطمیه میزبان ۹ شهید گمنام در نقاط مختلف استان هستیم که این شهدای والامقام در روز جمعه ۲۷ بهمن طی یک تشییع سراسری بر روی دستان قدرشناس عموم مردم مورد استقبال قرار می‌گیرند.

وی خاطرنشان کرد: خدمت به شهدای گمنام، توفیقی الهی است که نصیب ما و مسئولان نقاط مختلف استان البرز شده است تا پاسدار خون شهدا باشیم.

خاطرنشان می‌شود، پیکر مطهر ۹ شهید گمنام در مناطق «دوزعنبر»، «سهرابیه»، «تنکمان»، شهرک «وحدت» فردیس و پژوهشگاه مواد و انرژی «مشکین آباد» طی روز‌های آینده تشییع و تدفین خواهند شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار