به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد؛

مسابقات تیراندازی ویژه خبرنگاران در یاسوج برگزار شد

آموزش و مسابقه تیراندازی ویژه «خبرنگاران» استان کهگیلویه و بویراحمد، از سلسله نشست‌های تعاملی روابط عمومی و تبلیغات سپاه «فتح» استان برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۹۲۳۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۵ - 15February 2018

مسابقات تیراندازی ویژه خبرنگاران در یاسوج برگزار شدبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، به همت روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد آموزش و مسابقه تیراندازی با حضور حدود ۲۰ خبرنگار در پادگان آموزشی امام جعفر صادق (ع) سپاه فتح استان در دو بخش آقایان و خانم‌ها برگزار شد.

«مهدی حیدری» مسئول روابط عمومی و تبلیغات سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد در حاشیه این مسابقات در جمع خبرنگاران اظهار داشت: این مسابقات تیراندازی با اسلحه «کلاشینکف»در راستای سلسه نشست‌ها و تعاملات سپاه فتح و اصحاب رسانه استان برگزار شد.

وی افزود: همچنین با هدف توسعه ورزش در میان فعالان رسانه‌ای استان کهگیلویه و بویراحمد، مسابقات فوتبال ویژه آقایان برگزار شده است.

«عطا یزدان‌خواه» مسئول پادگان آموزشی امام جعفر صادق(ع) سپاه فتح کهگیلویه و بویراحمد نیز اظهار داشت: در این مرکز آموزش بسیجیان، دوره تکمیلی و برگ سبز و آموزش‌های ابتدایی بسیجیان انجام می‌شود.

به گزارش دفاع پرس، در این مسابقه «اسحاق باقرزاده» از خبرگزاری بسیج با کسب ۵۳ امتیاز از مجموع 70 امتیاز به عنوان نفر اول در بخش برادران و «زهرا داوودی» با کسب ۳۳ امتیاز به عنوان نفر اول در بخش خواهران انتخاب شدند.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار