سردار جوانی:

دشمن می‌خواهد هویت و استقلال ایران را تصاحب کند

مشاور عالی نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: نقشه دشمن این است که اگر ایران می‌خواهد مشکلاتش حل شود باید پای مذاکره بیاید و قصد دارد این هویت و استقلال را آرام‌آرام از ایران بگیرد.
کد خبر: ۲۷۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۱:۱۰ - 15February 2018

دشمن می‌خواهد هویت و استقلال ایران را تصاحب کندبه گزارش دفاع پرس از اصفهان، سردار یدالله جوانی ظهر امروز در جمع بسیجیان استان اصفهان اظهار داشت: ما باید امروز بتوانیم ذهنیت اجتماعی را تحلیل کنیم، افراد بر اساس ذهنیت خود کار می‌کنند، بدبینی و بی‌اعتمادی و ناامیدی زخم‌هایی است که باید درمان شود.

وی با اشاره به تعریف مقام معظم رهبری از بسیج افزود: باید خطرات و تهدیدها را شناخت و این وظیفه بسیج و بسیجی است، با علم به اینکه از دشمن توقعی نیست باید انقلاب را حفظ کنیم. ما امروز رهبری را در جامعه خود داریم که دنیا به داشتن آن غبطه می‌خورد.

مشاور عالی نماینده ولی‌فقیه در سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امنیت را دستاورد بزرگی از نظام جمهوری اسلامی خواند و گفت: اینکه کشوری به جایی برسد که کسی جرات شلیک یک گلوله به آن را ندارد دستاورد مهمی است، بسیج نیروی حاضر در صحنه، باید بتواند کشور را از مرحله نارضایتی عمومی عبور دهد، باید ریشه‌های نارضایتی را بشناسیم.

وی با بیان اینکه باید امروز بتوانیم ذهنیت اجتماعی را تحلیل کنیم، خاطرنشان کرد: افراد بر اساس ذهنیت خود کار می‌کنند، بدبینی و بی‌اعتمادی و ناامیدی زخم‌هایی است که باید درمان شود.

سردار جوانی گفت: نقشه دشمن این است که اگر ایران می‌خواهد مشکلاتش حل شود باید پای مذاکره بیاید و قصد دارد این هویت و استقلال را آرام‌آرام از ایران بگیرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها