رئیس سازمان بسیج اساتید:

۵۳ هزار استاد بسیجی در کشور فعالیت می‌کنند

مجتبی زارعی گفت: ۵۳ هزار استاد بسیجی در کشور داریم که باید از پتانسیل و توانایی این افراد استفاده کنیم.
کد خبر: ۲۷۹۲۸۹
تاریخ انتشار: ۲۶ بهمن ۱۳۹۶ - ۲۳:۳۵ - 15February 2018

۵۳ هزار استاد بسیجی در کشور فعالیت می‌کنندبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، مجتبی زارعی در نشست اساتید بسیجی دانشگاه آزاد در واحد تهران مرکز این دانشگاه گفت: دانشگاه آزاد وارد یک تحول شده است و بسیج نیز وارد یک تحول انقلابی شده است.

وی افزود: برنامه ۲۰۲۵ آمریکا و ۱۴۰۴ ایران دو برنامه ای است که همه جهان چشم به اجرای آن دارند و مابقی رقبا بلوک غرب هستند.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور خاطرنشان کرد: یک بلوک از جهان به سرپرستی آمریکا و یک بلوک دیگر به سرپرستی ایران است.

زارعی عنوان کرد: مهمترین رکن این دو برنامه شبکه سازی نیروی انسانی است و با توجه به اینکه آمریکا دچار افول شده است تلاش می کند ایده ها و سرمایه های انسانی را جمع کند و به نوعی به غارت ببرد اما ایرانی ها به دنبال حفظ سرمایه های انسانی خود هستند.

وی با بیان اینکه دانشگاه جایگاه احزاب نیست، گفت: بسیج اساتید در راستای نظام تحولی که دارد قصد دارد با رویکرد جهانی دیده، دل و عمل را کنار یکدیگر قرار دهد تا بتواند علم و ایده را اجتماعی سازی کند.

 رئیس سازمان بسیج اساتید کشور خاطرنشان کرد: ۵۳ هزار استاد بسیجی در کشور وجود دارد که باید از ظرفیت و پتانسیل این افراد استفاده کنیم بنابراین قصد داریم تمام کانون های بسیج اساتید را تخصصی کنیم.

زارعی عنوان کرد: تصور ما این است که برخی ها خواب هستند اما اساتید و فرماندهان ما به فکر تحول انقلابی و عملی هستند.

وی افزود: این روزها موضوع جاسوسی از حوزه علم مطرح شده و جاسوسی تغییر پیدا کرده به حوزه اقتصاد، علم و فناوری.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور خاطرنشان کرد: در ۴ سال گذشته ۱۰۰ هزار ایده در کشور وجود داشته که دولت ها باید پاسخ دهند این ایده ها چه شده اند و مبادا به غارت رفته باشند.

زارعی گفت: برخی دانشگاه ها به دلیل بروکراسی ها، ایده ها را زمین گیر کردند اما ما در بسیج اساتید برنامه داریم که ایده ها را به مرحله اجرا برسانیم.

منبع: مهر

نظر شما
پربیننده ها