فاطمه محمدمیرزایی خبر داد؛

برگزاری کارگاه آموزشی روانشناسی ارتباطات در خانواده‌های ایثارگر در استان مرکزی

رئیس دایره نشر آثار و ارزش‌های مشارکت‌ زنان در دفاع مقدس استان مرکزی گفت: نخستین کارگاه آموزشی با محوریت روانشناسی ارتباطات در خانواده‌های ایثارگر در اداره کل حفظ آثار استان مرکزی برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۹۳۰۰
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۵ - 16February 2018

فاطمه محمد میرزایی در حاشیه برگزاری این کارگاه، در گفت و گو با خبرنگار دفاع پرس در استان مرکزی، با اشاره به لزوم برگزاری این کارگاه اظهار داشت: این کارگاه که برای نخستین بار در استان مرکزی برگزار شد و سعی دارد که با ارائه مباحث آموزشی کاربردی خانواده های ایثارگر را از ابتلا به آسیب های اجتماعی پیش رو باز دارد و یا میزان آن را کاهش دهد.

وی افزود: این کارگاه با استقبال خانواده های ایثارگر و مادران و همینطور همسران آزاده روبه‌رو و مباحث کاربردی در راستای اهداف کارگاه به صورت پرسش و پاسخ برگزار شد.

رئیس دایره نشر آثار و مشارکت‌های بانوان در دفاع مقدس استان مرکزی تصریح کرد: اعظم واحدی کارشناس این کارگاه مباحث مربوط به روانشناسی ارتباطات در خانواده های ایثارگر و همینطور مبحث تقدم همسرداری بر فرزندداری در خانواده های ایثارگر را مورد بررسی و تبیین قرار داد.

محمد میرزایی با اشاره به ارائه جزوات آموزشی گفت: در پایان این کارگاه جزوه مربوط به ارتباطات موثر در خانواده در اختیار شرکت‌کنندگان قرار گرفت.

به گزارش دفاع پرس، در پایان کارگاه بازدیدی توسط شرکت کنندگان از نگارخانه شهید نوربهشت انجام شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار