امیر حیدری:

صراط مستقیم تبعیت از ولایت است/ شهدا راه حق را به نشان می‌دهند

فرمانده نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه امروز صراط مستقیم ادامه راه شهدا و تبعیت از ولایت است، گفت: شهدا مانند ستاره‌های درخشان آسمانی هستند که با پرتوافکنی و نورافشانی راه حق و الهی را به ما نشان می‌دهند.
کد خبر: ۲۷۹۳۰۵
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۹ - 16February 2018

صراط مستقیم تبعیت از ولایت است/ شهدا راه حق را به نشان می‌دهندبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی دفاع پرس، امیر سرتیپ «کیومرث حیدری» فرمانده نیروی زمینی ارتش در یادواره «لاله‌های فاطمی» روستای «خانه سرمرز» ساری اظهار داشت: اقتدار امروز جمهوری اسلامی ایران به برکت خون شهیدانی است که با از خودگذشتگی و جانفشانی خود پاسخ کوبنده‌ای به دشمن متجاوز دادند تا عبرتی برای هر زیاده‌خواه و متجاوزان باشد.

وی افزود: شهدا مانند ستاره‌های درخشان آسمانی هستند که با پرتوافکنی و نورافشانی راه حق و الهی را به ما نشان می‌دهند تا در تاریکی مسیر حق را از باطل گم نکنیم.

فرمانده نیروی زمینی ارتش گفت: حفظ این اقتدار که به وسیله شهدا نصیب کشور ما شده سه راس مهم دارد، رهبری بی‌بدیل مقام معظم رهبری، نیروهای مسلح قدرتمند و همراهی مردم بصیر و فهیم، سه راس مهم حفظ این اقتدار عظیم است.

امیر حیدری گفت: امروز ما امانتدار خون شهدا هستیم، ما باید باور داشته باشیم که صراط مستقیم تبعیت از ولایت است و تا زمانی که پشت سر ولی فقیه حرکت کنیم این اقتدار هر روز بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان کرد: اقتدار جمهوری اسلامی سبب شده که امروز نه تنها از داعش که تفگچی آمریکا در منطقه بود خبری نباشد، بلکه ما خود آمریکایی‌ها را هم از منطقه بیرون کردیم و اجازه خودمحوری را به آنها نداده‌ایم.

فرمانده نیروی زمینی افزود: نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران نیروهایی مادی نیستند بلکه آرمان نهایی ما اعتلای کلمه الله است. امروز تجهیزات نیروهای مسلح ما ساخته و پرداخته ذهن فعال و دست توانای جوانان غیرتمند کشور است و ما برای توانایی دفاعی خود دست نیاز به سوی هیچ کشوری دراز نمی‌کنیم.

انتهای پیام/ 221

نظر شما
پربیننده ها