همزمان با مراسم چهلم شهدای سانچی؛

پیکر سه ملوان سانچی توسط نمازگزاران تهرانی تشییع شد

پیکر سه تن از شهدای حادثه سانچی پس از گذشت ۴۰ روز از سانحه، ظهر امروز پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه تهران توسط مقامات کشوری و لشکری و عموم نمازگزاران تهرانی تشییع شد.
کد خبر: ۲۷۹۳۲۸
تاریخ انتشار: ۲۷ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۸ - 16February 2018

تشییع پیکر سه ملوان سانچی توسط نمازگزاران تهرانیبه گزارش گروه حماسه و جهاد دفاع پرس، ظهر امروز پس از اقامه نماز عبادی ـ سیاسی جمعه تهران به امامت حجت‌الاسلام «محمدحسن ابوترابی‌فرد» مراسم تشییع سه تن از جان‌باختگان حادثه کشتی نفتکش سانچی، با حضور مسئولان و نمازگزاران تهرانی برگزار شد.

بنابر این گزارش، شهیدان «مجید نقیان»، «محمد کاووسی تکاب» و «میلاد آروی» طبق نظر خانواده‌های خود در بهشت‌زهرای تهران، امامزاده طاهر کرج و شاهین‌شهر اصفهان به خاک سپرده خواهند شد.

مراسم تشییع شهدا از داخل مصلای امام خمینی (ره) (ضلع شرقی مصلی، سمت خیابان شهید قنبرزاده) آغاز و با حضور مقامات لشکری و کشوری و عموم نمازگزاران تهرانی برگزار شد و سپس پیکر‌ها به سمت آرامگاه ابدی‌شان بدرقه شدند.

بنا بر این گزارش، ۱۶ دی‌ماه امسال یک فروند کشتی فله‌بر چینی در ۲۰۰ مایلی بندر شانگ‌های چین به نفتکش سانچی ایران که حامل میعانات گازی بود، برخورد کرد و در اثر این سانحه کشتی سانچی با ۳۲ دریانورد و سرنشین ۸ روز در آتش سوخت و در نهایت غرق شد.

پیکر این سه شهید بعد از مراسم شناسایی در چین، ۲ روز پس از سالگرد انقلاب شکوهمند اسلامی از طریق فرودگاه امام خمینی (ره) به میهن اسلامی بازگشت.

انتهای پیام/ 111

نظر شما
پربیننده ها