اشتری:

هدف رسیدن به استانداردهای جهانی در سامانه های کنترل هوشمند است

جانشین فرماندهی ناجا رسیدن به سطح مطلوب در سامانه های کنترل هوشمند ترافیکی را یکی از اهداف راهور ناجا دانست و گفت: باید در سامانه های کنترل هوشمند به استاندارد های جهانی برسیم.
کد خبر: ۲۷۹۳۵
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۶ - 13September 2014

هدف رسیدن به استانداردهای جهانی در سامانه های کنترل هوشمند است

به گزارش خبرنگار انتظامی " دفاع پرس " سردار حسین اشتری جانشین فرمانده ناجا در مراسم بررسی چالش های ترافیکی طرح تابستانی سال 93 در محورهای شمالی کشور اظهار داشت: برای رسیدن به اهداف بهتر و ارتقاء توان علمی و تخصصی راهور در مرکز علمی راهبردی نیروی انتظامی اقدامات مناسبی انجام شده است.

وی ادامه داد: در چند سال اخیر که پلیس راهور به سمت دانش محوری قدم برداشته  استفاده از تکنولوژی روز در ارتقا علمی و تخصصی آن  تاثیرگذار بوده و شاهد تاثیرات مثبتی در این بخش بوده ایم.

اشتری رسیدن به سطح مطلوب در سامانه های کنترل هوشمند ترافیکی را یکی از اهداف راهور ناجا دانست و گفت: باید در سامانه های کنترل هوشمند به استاندارد های جهانی برسیم تا بتوانیم به حد مطلوب دست یابیم.

وی اصل اعتمادسازی و جامعه محوری را از دیگر اولویت های پلیس راهور برشمرد و گفت: اعتماد مردم بهترین سرمایه پلیس راهور است که با ارتقاء آن به نتایج مطلوبی خواهیم رسید.

اشتری ادامه داد: اگر روئسای راهور و پلیس راه کشور موضوعاتی را اطلاع رسانی می کنند و شاهد توجه مردم هستیم نشات گرفته از همین سرمایه ارزشمند است.

جانشین فرمانده ناجا فرهنگسازی را یکی دیگر از اولویت های مهم و موثر این نیرو دانست و گفت: پدیده فرهنگسازی در استفاده از خودرو و تردد یکی از عامل های مهم در کاهش حوادث جاده ای به حساب می آید.

وی ادامه داد: ما نقاط حادثه خیز را شناسایی کرده و به مسئولین مربوطه اطلاع داده شده است که امیدواریم با هماهنگی و همکاری تمامی سازمان ها به خوبی از عهده وظایف خود بر آییم.

اشتری با بیان این مطلب که ناجا در بعد صیانت و سلامت کارکنان خود نیز اقداماتی انجام داده است گفت: کاهش آسیب پذیری کارکنان را مورد بررسی قرار دادیم و توانستیم در این عرصه مهم موثر واقع شویم.

وی با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری در مدیریت جهادی اظهار کرد: تاکیدات ایشان با جدیت در ناجا به کار گرفته شده و قطعا خیلی از کارها با مدیریت جهادی و روحیه جهادی حتی با امکانات ناچیز نیز نتیجه بخش خواهد بود ضمن اینکه هم اکنون نیز مشاهده می کنیم با توجه به ظرفیت های ناجا خدمات بسیار بالاتری ارائه شده و این یعنی مدیریت جهادی به این معنی است که از امکانات موجود بهترین بهره وری شود.

جانشین ناجا در پایان سه عامل انسانی، جاده و خودرو را مهمترین عامل تصادفات برشمرد و گفت: عامل انسانی بیشترین تاثیرگذاری را در تصادفات داشته که امیدواریم بتوانیم با فرهنگ سازی در این موضوع شاهد کاهش تصادفات باشیم و در پایان سال گزارشات بهتری را به مردم ارائه داده و روند رو به کاهش تصادفات را ادامه دهیم.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار