با حضور مسئولان ارشد کشوری؛

مراسم ترحیم زنده‌یاد رادفر در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد

مراسم ترحیم مشاور و مدیرکل فقید پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست‌جمهوری با حضور مسئولان کشوری، مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری و بستگان و آشنایان آن مرحوم در مسجد سلمان فارسی نهاد ریاست جمهوری برگزار شد.
کد خبر: ۲۷۹۴۱
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۴ - 13September 2014

مراسم ترحیم زنده‌یاد رادفر در نهاد ریاست جمهوری برگزار شد

به گزارش گروه اخبار داخلی دفاع پرس به نقل از پایگاه خبری ریاست جمهوری، مراسم ترحیم زندهیاد «کوروش رادفر» پیش از ظهر شنبه ۲۲ شهریور ماه با حضور محمد نهاوندیان رییس دفتر رییسجمهوری و سرپرست نهاد ریاست جمهوری، حسین فریدون دستیار ویژه رییسجمهوری، محمد شریعتمداری معاون اجرایی رییسجمهوری، علیاکبر صالحی رییس سازمان انرژی اتمی، علی یونسی دستیار ویژه رییسجمهور در امور اقوام و اقلیتهای دینی و مذهبی، مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، محسن حاجی میرزایی دبیر هیات دولت، بهمن حسینپور معاون مراسم و تشریفات دفتر رئیسجمهوری، سیدمحمود دعایی مدیرمسئول روزنامه اطلاعات و شماری از مسئولان کشوری و مدیران و کارکنان نهاد ریاست جمهوری در مسجد سلمان فارسی نهاد برگزار شد.


سید رضا اکرمی رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری در این مراسم با تسلیت به خانواده و بستگان و همکاران مرحوم رادفر، با اشاره به فرازهایی از دعای روحبخش کمیل، گفت: خداوند، انسان را برای خدمت به همدیگر، برای خدمت به دین خدا و پیامبر خدا و فرستادگان و سرزمین و همه بندگان خدا آفریده است.


وی با اشاره به بیانات امام خمینی (ره) در فرودگاه پس از بازگشت از پاریس به ایران مبنی بر اینکه «من آمدهام به شما خدمت کنم»، یادآور شد: امام راحل در وصیتنامه خود نیز بر خدمت و خدمتگزاری تأکید داشته و فرمودند اگر یک خدمتگزار رفت، دیگران در خدمتاند.

رئیس شورای فرهنگی نهاد ریاست جمهوری با برشمردن ویژگیهای زنده یاد "کوروش رادفر" بر خادمی و خدمتگزاری، خوشرویی و دارا بودن روحیه نشاط و پر تحرک اشاره کرد و اظهار داشت: دنیا، دنیای مسابقه است. بیایید همه در این مسابقه حضور پیدا کنیم و در خیرات شریک باشیم و مشکلات را به حداقل برسانیم.


کوروش رادفر مشاور و مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری، سهشنبه شب در محل خدمت خود در اثر عارضه قلبی، دار فانی را وداع گفت. رادفر در نیمه اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ پس از سی سال فعالیت حرفهای و خدمت صادقانه و متعهدانه در نهاد ریاست جمهوری، طی حکمی از سوی دکتر مرتضی بانک معاون کل سرپرست نهاد ریاست جمهوری، به سمت مدیرکل پشتیبانی و خدمات عمومی نهاد ریاست جمهوری منصوب شده بود.


انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار