مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل خبر داد؛

برگزاری مراسم تشییع یک شهید گمنام در شهرستان خلخال

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس اردبیل گفت: پیکر مطهر یک شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهرستان خلخال تشییع می‌شود.
کد خبر: ۲۷۹۴۱۰
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹ - 17February 2018

خاکسپاری شهید گمنام در حوزه علمیه شهرستان خلخال همزمان با روز شهادت حضرت زهرا(س)به گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، «علی واحد» مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل اظهار داشت: پیکر مطهر یک شهید گمنام روز دوشنبه 30 بهمن ماه وارد استان شده و همزمان با سالروز شهادت حضرت زهرا (س) در شهرستان خلخال تشییع و خاکسپاری می‌شود.

واحد که امروز در جلسه هماهنگی مراسمات استقبال، تشییع و تدفین شهید گمنام حوزه علمیه خلخال در محل اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس استان اردبیل سخن می‌گفت، افزود: پیکر این شهید گمنام 16 ساله ساعت 11:30 روز دوشنبه از طریق فرودگاه با استقبال رسمی مسئولان وارد استان اردبیل شده و ساعت 16 همان‌روز در شهر خلخال مورد استقبال رسمی مردم و مسئولین قرار خواهد گرفت.

این مسئول در خصوص نحوه تشییع این شهید نیز گفت: مراسم شبی با شهدا عصر دوشنبه در یکی از مساجد خلخال برگزار می‌شود و پیکر مطهر این شهید گمنام روز سه‌شنبه یکم اسفند در خلخال تشییع و در حوزه علمیه برادران این شهر خاکسپاری خواهد شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار