رضایی در گفت‌وگو با دفاع پرس:

هدف آمریکا تضعیف قدرت ایران در منطقه است/ مبارزه با داعش محدود به عراق و سوریه نیست

نماینده مجلس شورای اسلامی با اشاره به نقش جمهوری اسلامی در شکست گروه‌های تروریستی در منطقه گفت: ایران در شکست داعش و خروج این گروه از عراق و سوریه نقش اساسی داشت، به حدی که اگر پشتیبانی از جبهه مقاومت و جهاد رزمندگان ایرانی نبود این پیروزی تا امروز میسر نمی‌شد.
کد خبر: ۲۷۹۴۱۶
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۲۶ - 17February 2018

هدف آمریکا تضعیف قدرت ایران در منطقه است/ مبارزه با داعش محدود در عراق و سوریه نیست«محمدابراهیم رضایی» عضو کمیسیون امنیت ملی و نماینده مردم خمین در مجلس شورای اسلامی در گفت‌و‌گو با خبرنگار اخبار داخلی دفاع پرس با بیان اینکه خروج تروریست‌ها از عراق و سوریه و شکست آن‌ها در منطقه نتیجه سال‌ها مجاهدت جبهه مقاومت است، اظهار داشت: حامیان داعش سعی دارند که این گروه تروریستی را در افغانستان و لیبی مستقر کنند؛ چراکه حضور پراکنده تروریست‌ها در این 2 کشور منجر به نا‌امنی شده که همین موضوع می‌تواند زمینه‌ساز احیای داعش شود.

این نماینده خانه ملت در ادامه گفت: مبارزه با داعش نباید محدود در عراق و سوریه باشد، حضور این گروه در هر سرزمینی هشدار و زنگ خطری برای سایر کشورهای اسلامی است.

وی با اشاره به اینکه آمریکایی‌ها دست از اقدامات ضدانسانی و اسلامی‌شان برنمی‌دارند، افزود: حمایت‌کننده‌های داعش که این گروه را تشکیل دادند و در عراق و سوریه به جان مسلمانان انداختند، در حال حاضر تحقق اهدافشان را محدود به این 2 کشور نمی‌دانند و تلاش می‌کنند تا با حضور تروریست‌ها در سایر سرزمین‌ها به گروه‌های تکفیری مشروعیت ببخشند.

رضایی با بیان اینکه کاهش قدرت ایران در منطقه مهم‌ترین هدف آمریکا و رژیم صهیونیستی است، خاطرنشان کرد: ایران در شکست داعش و خروج این گروه تروریستی از عراق و سوریه نقش مهمی داشت، به حدی که اگر پشتیبانی و جهاد رزمندگان ایرانی نبود، این پیروزی برای جهان اسلام تا امروز میسر نمی‌شد. حامیان داعش دست به هر اقدامی می‌زنند تا از نفوذ جمهوری اسلامی در منطقه جلوگیری کنند؛ چراکه قدرت ما مانع بزرگی بر سر راه مقاصد آمریکایی‌ها است.

انتهای پیام/ 151

نظر شما
پربیننده ها