حجت الاسلام ابوترابی:

شهدا بر خاک‌ افتادند تا ایران اسلامی ایستاده باشد/ نمایش امتداد راه شهدا توسط جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمن

امام جمعه موقت تهران با اشاره به اینکه شهدا بر خاک‌ افتادند تا امروز ایران اسلامی ایستاده باشد، گفت: امروز نیروهای مسلح در زمین، هوا و دریا حضور مقتدر دارند و دشمن نمی‌تواند هیچ‌کاری انجام دهد.
کد خبر: ۲۷۹۴۲۸
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۲۱ - 17February 2018

شهدا بر خاک‌ افتادند تا ایران اسلامی ایستاده باشد/ نمایش امتداد راه شهدا توسط جوانان در راهپیمایی ۲۲ بهمنبه گزارش خبرنگار اجتماعی دفاع پرس، حجت الاسلام و‌المسلمین ابوترابی امام جمعه موقت تهران در مراسم تشییع پیکر ۱۴ شهید نیروی انتظامی با اشاره به اینکه شهدا رفتند و بر خاک‌ افتادند تا امروز ایران اسلامی ایستاده باشد، اظهار داشت: امروز نیروهای مسلح در زمین، هوا و دریا حضور مقتدر دارند و دشمن نمی‌تواند هیچ‌کاری انجام دهد.

وی با بیان اینکه شهدا با زبان حال می‌گویند، ما رفتیم تا پرچم ایران برافراشته بماند، گفت: جوانان ایران در راهپیمایی ۲۲ بهمن نشان دادند راه شهدا ادامه دارد و برای دفاع از کشور جان خود را فدا خواهند کرد.

امام جمعه موقت تهران با بیان اینکه نیروی انتظامی ۱۳ هزار شهید، ۲۰ هزار جانباز و ۲ هزار آزاده تقدیم نظام کرده است، گفت: امروز افسران، درجه‌داران و سربازان نیروی انتظامی ادامه دهنده راه رزمندگان دفاع مقدس هستند و سنگری که در گذشته رزمندگان در آن حضور داشتند و دفاع می‌کردند امروز توسط افسران جوان حفاظت می شود.

حجت الاسلام ابوترابی در ادامه با بیان اینکه شهدا آیات قرآن را تفسیر کردند، گفت: به برکت خون شهدا امروز ایران در منطقه و جهان نماد امنیت است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا بعد از سه دهه آمدند تا پیام اقتدر و ارامش را به ما بدهند و ما باید قدر این ارامش و امنیت را بدانیم.

انتهای پیام/241

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار