امیر کاویانی:

قصد قدرت‌افزایی در خزر نداریم/ نیاز است ناو موشک‌انداز «سپر» با تجهیزات کامل در این دریا باشد

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش گفت: جمهوری اسلامی ایران قصد قدرت‌افزایی در دریای خزر را ندارد، ولی برای تامین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیاز است که ما ناو موشک‌انداز «سپر» را با تجهیزات کامل در این دریا داشته باشیم.
کد خبر: ۲۷۹۴۳۳
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۱:۳۹ - 17February 2018

قصد قدرت‌افزایی در خزر نداریم/ نیاز است ناو موشک‌انداز «سپر» با تجهیزات کامل در این دریا باشدبه گزارش گروه سایر رسانه های دفاع پرس، امیر «حمزه‌علی کاویانی» در گفت‌وگویی با بیان اینکه دریای خزر، دریای صلح و ثبات است، اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران قصد قدرت‌افزایی در دریای خزر را ندارد ولی برای تامین امنیت نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، نیاز است که ما ناو موشک‌انداز «سپر» را با تجهیزات کامل در این دریا داشته باشیم.

وی افزود: ناو موشک‌انداز «سپر» که هم‌اکنون 2 ماه است به ناوگان دریایی جمهوری اسلامی ایران ملحق و دریای خزر بکارگیری شده است، کار‌های خود را به صورت ویژه انجام می‌دهد.

معاون هماهنگ‌کننده نیروی دریایی ارتش گفت: ناو موشک انداز «سپر» یک ناو کاملا بومی بوده و توسط صنایع دفاع و با همکاری دانشگاه‌ها و مراکز علمی به ویژه نیروی دریایی راهبردی ارتش ساخته شده است.

وی عنوان کرد: تمامی سامانه‌ها و زیرسامانه‌های ناو موشک‌انداز «سپر» که امروز شاهد حضور آن در دریای خزر هستیم، توسط متخصصان داخلی ساخته شده است.

منبع: میزان

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار