مدیر‌کل حفظ آثار دفاع مقدس اردبیل خبر داد؛

بازگشت پیکر شهید «قادر عباسی» پس از 30 سال به زادگاهش

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل از بازگشت پیکر شهید «قادر عباسی» از شهدای ناجا پس از 30 سال به زادگاهش خبر داد.
کد خبر: ۲۷۹۴۳۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۲:۰۲ - 17February 2018

بازگشت پیکر شهید «قادر عباسی» پس از 30 سالبه گزارش خبرنگار دفاع پرس از اردبیل، مدیر‌کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان اردبیل در دیدار با خانواده شهید جاویدالاثر «قادر عباسی» از بازگشت پیکر این شهید پس از 30 سال به زادگاه و آغوش خانواده خبر داد.

در این دیدار که قبل از ظهر امروز و با حضور نمایندگان فرماندهی سپاه حضرت عباس (ع) استان، تیپ 40 ارتش، فرمانده انتظامی استان، فرمانده مرزبانی و بنیاد شهید و امور ایثارگران استان برگزار شد، «علی واحد» با اشاره به مقام شامخ شهدا، به تلاش‌های کمیته جستجوی مفقودین ستاد کل نیروهای مسلح برای شناسایی پیکر مطهر شهدای تفحص شده اشاره کرد و شناسایی پیکر سرباز شهید «قادر عباسی» را نیز حاصل تلاش‌های این کمیته دانست.

واحد با بیان اینکه پیکر شهید عباسی در روز‌های آتی وارد استان خواهد شد از برنامه ریزی‌های اولیه برای انجام مراسمات ویژه در این خصوص خبر داد.

شهید «قادر عباسی» متولد 1346 در اردبیل در تاریخ 1367/4/21 هنگام خدمت مقدس سربازی در نیروی انتظامی بر اثر تک دشمن در منطقه زبیدات به درجه رفیع شهادت نائل آمده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها