رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس:

خوزستان منبع بزرگ کشور در حوزه اسناد و مدارک دفاع مقدس است

رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس گفت: خوزستان در حوزه اسناد و مدارک دفاع مقدس منبع بزرگ کشور است و خوشبختانه کارهای بسیار خوبی نیز در این استان در حال انجام است.
کد خبر: ۲۷۹۴۵۱
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۵ - 17February 2018

خوزستان منبع بزرگ کشور در حوزه اسناد و مدارک دفاع مقدس استبه گزارش دفاع پرس از خوزستان، سردار «غلامرضا علاماتی» رئیس سازمان اسناد و مدارک دفاع مقدس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس از اداره‌کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان و واحد اسناد و پژوهش بازدید کرد. 

سردار علاماتی در این بازدید که ساعت‌ها نیز به طول انجامید، اظهار داشت: خوزستان  منبع بزرگ کشور در حوزه اسناد و مدارک دفاع مقدس است و خوشبختانه کارهای بسیار خوبی نیز در این استان در حال انجام است.

وی آغاز نهضت تاریخ شفاهی در خوزستان را یک گام بزرگ و اساسی خواند و افزود: عمر احصا کردن تاریخ شفاهی از چند میلیون رزمنده در سراسر کشور، بسیار محدود است و اگر حرکت‌های جهادی در این زمینه شکل نگیرد، بی‌شک از این قافله و رسالت عقب خواهیم ماند.

رئیس سازمان اسناد و مدارک بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس ادامه داد: وحدت و همدلی در بین مدیریت و نیروهای اداره کل حفظ آثار دفاع مقدس خوزستان، رمز موفقیت در این مجموعه است و ما نیز در همه امور و بخصوص بحث آموزش، آمادگی داریم که این استان و دیگر مراکز را پشتیبانی و حمایت کنیم.

سردار علاماتی در پایان از همه واحد‌های اداره کل و بویژه واحد اسناد و پژوهش خوزستان بازدید کرد و نکاتی را نیز به کارکنان یادآور شد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار