دو محموله قاچاق به ارزش 13 میلیارد و 500 میلیون ریال توقیف شد

جانشین فرمانده انتظامی استان بوشهر از توقیف دو محموله قاچاق به ارزش13میلیارد و 500میلیون ریال در شهرستان دیر خبرداد.
کد خبر: ۲۷۹۴۶
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۳ - ۱۴:۵۹ - 13September 2014

دو محموله قاچاق به ارزش 13 میلیارد و 500 میلیون ریال توقیف شد

به گزارش گروه اجتماعی دفاع پرس، سرهنگ علیرضا رزمی با اعلام این خبر اظهار داشت: ماموران کلانتری آبدان شهرستان دیر در حین گشت زنی در حوزه استحفاظی خود به یک دستگاه کامیون حامل بار که ازسمت کنگان به خوزستان در حال حرکت بود مشکوک شدند و آن را متوقف کردند.

وی افزود: در بازرسی از بار خودرو تعداد 145 کارتن ابزارآلات خارجی فاقدهرگونه مدارک گمرکی لازم که به صورت قاچاق و غیر قانونی وارد کشور شده بود کشف و یک نفر متخلف دراین خصوص دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شد.

سرهنگ رزمی درادامه عنوان داشت: برابر بررسی به عمل آمده ارزش ریالی محموله کشف شده بالغ بر 3 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

جانشین فرماندهی انتظامی استان خاطرنشان کرد: در یک مورد دیگر چهار دستگاه تریلر همگی حامل بار لوله کربن استیل که از سمت کنگان به مقصد یکی از استان های جنوب غربی درحال حرکت کرد بودند در ایست بازرسی پلیس دیر متوقف و مورد بازرسی قرار گرفتند.

رزمی افزود: در بازرسی از بار تریلرها تعداد 33 لوله کربن استیل فاقد هرگونه مدارک گمرکی کشف و 4 متخلف در این خصوص دستگیر و به مرجع قضائی معرفی شدند.

سرهنگ علیرضا رزمی در ادامه عنوان داشت: برابر بررسی به عمل آمده ارزش محموله کشف شده بالغ بر 10 میلیارد ریال برآورد شده است که در مجموع این محموله ها بالغ بر 13 میلیارد و 500 میلیون ریال برآورد شده است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها