مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان:

کنگره ملی شهید مصطفی در سیستان و بلوچستان برگزار می‌شود

مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان گفت: کنگره ملی مصطفی در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۲۷۹۴۶۵
تاریخ انتشار: ۲۸ بهمن ۱۳۹۶ - ۱۴:۲۹ - 17February 2018

کنگره ملی مصطفای شهید در دانشگاه سیستان و بلوچستان برگزار می‌شودبه گزارش دفاع پرس از زاهدان، «مجید وحیدیان» مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان اظهار داشت: کنگره ملی مصطفی شهید در دانشگاه سیستان و بلوچستان با حضور جمعی از مسئولان استان برگزار خواهد شد.

مدیرکل فرهنگی دانشگاه سیستان و بلوچستان افزود: حوزه معاونت فرهنگی و اجتماعی دانشگاه دارای اهداف متنوعی است در دانشگاه که هدف کلی آن حمایت از فعالیت‌ های دانشجویی است و در همین راستا معاونت فرهنگی دانشگاه به دنبال تحقق اهداف کلی نظام است و یکی از مهمترین این اهداف گسترش فرهنگ ایثار و شهادت است.

وی ادامه داد: در این راستا همکاری خوبی با بنیاد شهید و دفتر نمایندگی ولی فقیه در دانشگاه داریم، و به دنبال نهادینه کردن فرهنگ ایثار و شهادت در بین دانشجویان هستیم و دستیابی و تقویت روحیه انقلابی را در دستور کار قرار داده‌ایم.

وحیدیان عنوان کرد: این افتخار نصیب شده تا میزبان کنگره ملی شهید مصطفی باشیم که با رویکرد عملیاتی ساختن فرامین مقام معظم رهبری و تقابل با تهاجم فرهنگی است.

یزدانی دبیر استانی کنگره مصطفی شهید در این زمینه گفت: کنگره ملی مصطفای شهید با رویکرد جوان انقلابی، تبیین، معرفی شهید مصطفی احمدی‌‌روشن به عنوان شهید انقلابی است.

وی گفت: مصطفی شهید به نام شهید مصطفی احمدی‌‌روشن است، این کنگره در دانشگاه‌های بزرگ برگزار شده و از ۸ ماه قبل برنامه ریزی شده و مخاطب ما همه مردم هستند.

یزدانی اضافه کرد: گفتمان سازی در خصوص فرامین مقام معظم رهبری از اهداف این کنگره ملی است.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها
آخرین اخبار